استاندارخوزستان:

مطالبات سیل زدگان به صورت جدی پیگیری می‌ شود

تاریخ انتشار: شنبه 31 فروردین 1398 | 08:45 ق.ظ
مطالبات سیل زدگان به صورت جدی پیگیری می‌ شود استاندار خوزستان گفت:دولت وعده جبران خسارات وارد شده به مزارع و منازل آسیب دیدگان ناشی از سیل را داده و ما نیز به صورت جدی پیگیر مطالبات مردم هستیم.

غلامرضا شریعتی شامگاه جمعه در حاشیه بازدید از اردوگاه های اسکان موقت مردم سیل زده استان خوزستان در اهواز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به تمهیداتی که اندیشیده شده مردم آسیب دیده از سیل از اسکان خود رضایت دارند اما نگران آینده خود هستند.
وی افزود: مردم آسیب دیده نگران آینده خود هستند اما دولت جبران خسارت های سیل زدگان را تضمین کرده و در اولویت قرار داده است.
استاندار خوزستان گفت: در حال حاضر امکانات خوبی برای اسکان موقت آسیب دیدگان از سیل در اهواز و سطح استان فراهم شده و ما نیز تا بهبود شرایط استان در کنار مردم خواهیم ماند.
وی بیان کرد : در این اردوگاه ها به مسائل بهداشت و درمان مردم به خوبی رسیدگی می شود و اگر ضعفی هم وجود داشته باشد به سرعت آن را برطرف می‌کنیم.
شریعتی از تمامی افرادی که برای خدمت به مردم سیل زده دستگاه های اجرایی را یاری کردند قدردانی نمود و گفت:مردم شریف خوزستان با وجود تمام سختی ها و آسیب هایی که دیدند در کنار دولت و نیروهای مسلح ایستادگی کردند که جای تقدیر دارد .
استاندار خوزستان گفت: اتحاد و همدلی سرمایه گرانبهایی است که در دل مردم شریف ایران جای گرفته و بی شک با تکیه بر این همبستگی از این شرایط سخت عبور می کنیم .
سیلاب ناشی از طغیان رودخانه کارون موجب آب گرفتگی برخی شهرها و روستاهای پایین دست این رودخانه در خوزستان شده است.
طغیان رودخانه های کرخه ، دز و کارون تاکنون سبب آبگرفتگی بیش از ۲۷۰ روستا و بیش از یکصد هزار هکتار از زمین های کشاورزی در خوزستان شده و حدود ۴۰۰ هزار نفر در معرض خطرات ناشی از این سیلاب قرار گرفتند.


  1. Faimatave   خرداد ۲۱, ۱۴۰۰  
  2. Faimatave   تیر ۴, ۱۴۰۰  

  3. Faimatave   تیر ۲۰, ۱۴۰۰  
  4. Faimatave   مرداد ۸, ۱۴۰۰  
آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار