بازدید مدیرعامل مناطق نفتخیز جنوب از گستره عملیاتی نفت و گاز مارون

تاریخ انتشار: چهارشنبه 29 فروردین 1403 | 09:34 ق.ظ
بازدید مدیرعامل مناطق نفتخیز جنوب از گستره عملیاتی نفت و گاز مارون مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از گستره عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون بازدید کرد و در جریان پیشرفت پروژه های گاز محور جاری در این شرکت قرار گرفت.

مهندس علیرضا دانشی، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب روز دوشنبه ۲۷ فروردین‌ماه از گستره عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون بازدید کرد و در جریان پیشرفت پروژه های گاز محور جاری در این شرکت قرار گرفت.

در این بازدید پیشرفت پروژه احداث ۲۵ کیلومتری خط لوله ۸ اینچ انتقال گاز از کلاستر شادگان به مجتمع صنعتی شماره ۳ مارون که توسط مناطق نفتخیز جنوب در حال اجرا است، مورد ارزیابی قرار گرفت.

 مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب ضمن ابراز خرسندی از اجرای این پروژه و وضعیت مثبت آن اظهار داشت: زمانی که شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون ظرفیت تولید نفت از میدان شادگان را به ۱۳۰ هزار بشکه در روز افزایش دهد، میزان گازهای مازاد آن به ۲۵ میلیون فوت مکعب در روز خواهد رسید که با احداث خط لوله ۸ اینچ، این میزان گاز جمع آوری و به کارخانه گاز و گاز مایع ۴۰۰ ارسال خواهد شد.

وی در ادامه از مجتمع کارگاهی ایستگاه جمع آوری گازهای همراه (متعلق به بخش خصوصی) مستقر در مجتمع صنعتی شماره ۵ مارون و تاسیسات فرایندی مجتمع صنعتی شماره ۴ مارون بازدید کرد و ابراز داشت: پیگیری مستمر و تلاش های شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون در راستای تحقق اهداف تولیدی سازمان درخور تحسین است و پیش بینی می شود که با این روند در آینده ای نزدیک میزان گاز سوزی در این شرکت به حداقل ممکن برسد.

مهندس قباد ناصری، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، حضور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در تاسیسات و پیگیری مجدانه پیشرفت پروژه ها را نشانه عزم جدی موجود برای تحقق جهش تولید و صیانت از منابع هیدروکربوری دانست و یادآور شد که کلیه اقدامات شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون در سال ۱۴۰۳ بر مبنای رویکرد تولید حداکثری برنامه ریزی شده اند و نشانه های مشهودی وجود دارد که نویدبخش تحقق شعار سال در این عرصه است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار