فراخوان سه پروژه شهری اهواز منتشر می‌شود/ صدور مجوزهای زیپ‌لاین رودخانه کارون

تاریخ انتشار: یکشنبه 2 اردیبهشت 1403 | 09:37 ق.ظ
فراخوان سه پروژه شهری اهواز منتشر می‌شود/ صدور مجوزهای زیپ‌لاین رودخانه کارون رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اهواز از انتشار فراخوان سه پروژه مهم شهری اهواز در روزهای آینده خبر داد. صادق کهوازی ، با بیان اینکه سال گذشته سه پروژه مشارکتی مدنی در اهواز به مرحله عقد قرارداد رسید، اظهار کرد: مجتمع مسکونی گلستان به مساحت یک هزار و ۸۰۰ متر مربع در هشت  […]

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اهواز از انتشار فراخوان سه پروژه مهم شهری اهواز در روزهای آینده خبر داد.

صادق کهوازی ، با بیان اینکه سال گذشته سه پروژه مشارکتی مدنی در اهواز به مرحله عقد قرارداد رسید، اظهار کرد: مجتمع مسکونی گلستان به مساحت یک هزار و ۸۰۰ متر مربع در هشت  طبقه، مجتمع مسکونی نهج‌البلاغه به مساحت یک هزار و ۸۶۷ متر مربع در هشت طبقه و مجتمع بازارچه رسالت به مساحت ۶۵۰ مترمربع به صورت مشارکت مدنی به مرحله عقد قرارداد و جذب سرمایه رسیده است.

وی با اشاره به شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم ادامه داد: استفاده از مشارکت مردمی در سرمایه‌گذاری، در اولویت کاری سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قرار دارد و در روزهای آینده با تایید کمیته فنی و بازرگانی، سه پروژه مهم شامل سوله مهرشهر به مساحت ۴ هزار متر مربع، تالار ولیعصر و پارک نوستالوژی حجاب به مرحله فراخوان خواهند رسید و شهروندان و سرمایه‌گذاران می‌توانند با شرکت در فراخوان وارد مرحله سرمایه‌گذاری شوند.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اهواز عنوان کرد: پروژه تفریحی ورزشی زیپ‌لاین نیز مراحل دریافت مجوزها را به پایان رسانده و به مرحله امضای قرارداد رسیده است و در روزهای آینده با هدف استفاده مفید از فضای جذاب و بکر رودخانه کارون وارد فاز اجرایی می‌شود. پروژه مجتمع مسکونی رسالت نیز با مساحت ۲ هزار و ۸۵۹ مترمربع و مجتمع مسکونی مهرشهر هم با مساحت ۲ هزار و ۳۰۰ مترمربع در مرحله عقد قرارداد قرار گرفته است.  

وی در خصوص اجرای پروژه لایت باکس در سطح شهر افزود: پروژه لایت‌باکس (استندهای تبلیغاتی) با همکاری سازمان زیباسازی با هدف ساماندهی و ایجاد جلوه‌های بصری در سطح معابر اجرا خواهد شد و این پروژه هم در مرحله اعلام فراخوان قرار گرفته است.

کهوازی گفت: روند جذب سرمایه با توجه به شیوه‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های موجود، بسیار پیچیده و زمان‌بر است. دریافت مجوزهای لازم از سازمان‌ها و دیگر نهادها از جمله آب و برق، میراث فرهنگی، کمیسیون ماده ۵، شورای ترافیک، محیط زیست و راه و شهرسازی و… نیازمند همکاری و تشکیل جلسات تخصصی است و تمام این مراحل توسط سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی با هدف تسهیلگری در جذب سرمایه و همکاری با سرمایه‌گذار انجام می‌شود. 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار