برگزاری کاروان شادی در مناطق عملیاتی شرکت نفت و گاز اروندان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 | 12:48 ب.ظ
برگزاری کاروان شادی در مناطق عملیاتی شرکت نفت و گاز اروندان رئیس روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان گفت: به مناسبت هفته کار و کارگر و به پاس زحمات کارکنان و کارگران شرکت نفت و گاز اروندان، کاروان شادی با برنامه‌های متنوع فرهنگی در پنج منطقه عملیاتی تاسیسات غرب کارون، کمپ شهید سلیمانی، آزادگان شمالی، دارخوین و تلمبه خانه غرب کارون برگزار شد.

امید نصیری ضمن تبریک هفته کار و کارگر به کارکنان شریف این شرکت، اظهار کرد: به مناسبت این هفته و برای ارج نهادن به جایگاه برجسته کارگران در شرکت نفت و گاز اروندان، کاروان شادی در پنج منطقه عملیاتی این شرکت برگزار گردید.

وی افزود: این کاروان شامل برنامه‌های متنوعی فرهنگی مانند موسیقی های محلی اقوام‌ بختیاری و عربی، مسابقه و اجرای نمایش طنز بود که در محل کار کارکنان برگزار شد.

رئیس روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان ادامه داد: در این کاروان برای ارج نهادن به زحمات شبانه‌روزی کارگران عزیز و برای کمک به بالابردن انگیزش و در جهت استمرار تولید و حضور موثر در جبهه اقتصادی نفت با اهدا گل و شیرینی از آنان تجلیل و تقدیر شد.

وی ایجاد روحیه نشاط و شادی در بین کارکنان را یک امر ضروری دانست و گفت: اجرای برنامه‌های متنوع در محل یا خارج از محل کار برای کارکنان می‌تواند ضمن ایجاد شادی و تاثیر مثبت در روحیه آن‌ها، تاثیرات خود را در محل کار و انجام وظایف به وضوح نشان دهد.

نصیری اضافه کرد: روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان همواره در مناسبت‌ها و آیین ‌های ملی و مذهبی مختلف نسبت به برگزاری برنامه‌های شاد فرهنگی توجه داشته و تلاش خواهیم کرد در آینده نیز برنامه‌های مفرح بیشتری برای پرسنل زحمتکش شرکت برگزار کنیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار