کشف ۹۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در خوزستان

تاریخ انتشار: سه شنبه 4 اردیبهشت 1403 | 10:48 ق.ظ
کشف ۹۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در خوزستان در عملیات‌های جداگانه پلیس در آغاجاری و هویزه، سه محموله سوخت قاچاق به میزان ۹ هزار و ۵۰۰ لیتر کشف و توقیف شد. فرمانده انتظامی آغاجاری از توقیف یک دستگاه نیسان تانکردار حامل یک هزار و ۷۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در این شهرستان خبر داد. سرگرد نواب داورپناه با اعلام این خبر گفت: در پی […]

در عملیات‌های جداگانه پلیس در آغاجاری و هویزه، سه محموله سوخت قاچاق به میزان ۹ هزار و ۵۰۰ لیتر کشف و توقیف شد.

فرمانده انتظامی آغاجاری از توقیف یک دستگاه نیسان تانکردار حامل یک هزار و ۷۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرگرد نواب داورپناه با اعلام این خبر گفت: در پی وصول خبری مبنی بر تردد یک دستگاه خودروی نیسان حامل سوخت قاچاق، ماموران با گسترش چتر اطلاعاتی و رصد محور مواصلاتی، موفق به شناسایی خودروی نیسان در محور امیدیه به آغاجاری شدند.

وی افزود: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی، مقدار یک هزار و ۷۰۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند و خودرو به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آغاجاری با اشاره به اینکه ارزش سوخت قاچاق بیش از ۱۲۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر شد و پس از تشکیل پرونده مقدماتی، برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

کشف ۷۸۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هویزه

فرمانده انتظامی هویزه نیز از کشف و توقیف ۷۸۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی تقدسی گفت: ماموران پاسگاه کرخه نور سمیده شهرستان هویزه حین گشت‌زنی در حوزه استحفاظی، به یک دستگاه وانت مزدا که در محورهای مواصلاتی شهرستان در حال تردد بود، مشکوک شدند.  

وی افزود: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی، مقدار ۶ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند و خودرو به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی هویزه با اشاره به اینکه ارزش سوخت قاچاق بیش از ۲۵۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر شد و پس از تشکیل پرونده مقدماتی، برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

وی همچنین از توقیف یک دستگاه نیسان تانکردار حامل یک هزار و ۸۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ تقدسی گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق سوخت و تشدید برخورد با قاچاقچیان، ماموران انتظامی هویزه در ایست و بازرسی مقطعی در مسیر مواصلاتی هویزه به یک دستگاه نیسان تانکردار حامل سوخت قاچاق را شناسایی و در اقدامی متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودروی توقیفی، یک هزار و ۸۰۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال کشف شد و خودرو به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی هویزه گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضائی داده شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار