پیام مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان به مناسبت روز معلم

تاریخ انتشار: سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 | 12:11 ب.ظ
پیام مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان به مناسبت روز معلم مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان در پیامی فرا رسیدن روز معلم را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح می باشد:

به نام یگانه علیم

نامگذاری ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد فرزانه شهید مطهری بعنوان روز معلم فرصت مغتنمی را در پیش روی علاقمندان و مشتاقان به دانش و دانایی قرار داد تا به ساحت اندیشه و معرفت ادای احترام و از تلاش ها و سخت کوشی این گمنامان عرصه دانایی تقدیر و تشکر شود.

بی تردید جایگاه والای “معلم ” به عنوان پیشران اصلی آموزش و پرورش و مهمترین عنصر در هویت سازی فرهنگی و اعتلای علمی کشور از قداست بسیار برخوردار است و از همین منظر است که بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران مأموریت معلمان را همتراز رسالت انبیاء ارزیابی نموده است.

حل چالش های اساسی و مشکلات پیش رو کشور در مسیر توسعه متوازان بدون بهره گیری از ظرفیت بزرگ معلمین امکانپذیر نمی باشد و فراهم ساختن بستر مشارکت واقعی و همه جانبه این قشر عالم و سختکوش باید بیش از پیش در دستور کار قرار گیرد.

توافقنامه وزارت نیرو و آموزش و پرورش در راستای گسترش سواد آّبی به منظور نهادینه کردن فرهنگ صحیح استفاده از آب با توجه به محدودیت منابع آبی،گسترش آموزش های آبی و ارتقا سواد آبی در بین دانش آموزان را می توان از نمونه های موفق استفاده از ظرفیت معلمان در راستای حل مشکلات اساسی کشور نام برد.

در شرایط حاضر شوربختانه سطح آب‌های زیرزمینی به شدت کاهش یافته است و منابع زیرزمینی آب تکافوی جمعیت و نیازهای توسعه‌ای را نمی‌دهد. به همین دلیل تنها راه باقیمانده، صرفه جویی در مصرف آب و مدیریت درست مصرف آب در همه بخش‌ها است که در این مسیر نقش معلمان غیرقابل انکار می باشد..

ضمن تبریک فرا رسیدن این روز و با ارج گذاری به مقام معلم و معلمی و پاسداشت یاد و خاطره و آرمان‌های بلند ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز و ۳ هزار و ۷۰۰ معلم شهید در هشت سال دفاع مقدس، برای آحاد معلمان و فرهنگیان عزیز در ساخت و تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب و نسل های بهره مند از امید و نگاه خوش بینانه به آینده از درگاه خدای سبحان آرزوی موفقیت دارم..

عباس صدریان فر

مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار