امیدواریم اختلاف‌ها در شورای شهر اهواز به سرعت حل شود

تاریخ انتشار: دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 | 11:47 ق.ظ
امیدواریم اختلاف‌ها در شورای شهر اهواز به سرعت حل شود استاندار خوزستان گفت: امیدواریم قضایایی که در شورای شهر اهواز وجود دارد به سرعت تمام شود و به مردم خدمت‌رسانی کنند، زیرا مردم تشنه خدمت و کارند. علی‌اکبر حسینی‌محراب دیروز (نهم اردیبهشت‌ ماه) در جمع خبرنگاران درباره اختلاف بین اعضا و تشکیل نشدن جلسات شورای شهر اهواز اظهار کرد: در مجموع شوراهای استان خوزستان خوب […]

استاندار خوزستان گفت: امیدواریم قضایایی که در شورای شهر اهواز وجود دارد به سرعت تمام شود و به مردم خدمت‌رسانی کنند، زیرا مردم تشنه خدمت و کارند.

علی‌اکبر حسینی‌محراب دیروز (نهم اردیبهشت‌ ماه) در جمع خبرنگاران درباره اختلاف بین اعضا و تشکیل نشدن جلسات شورای شهر اهواز اظهار کرد: در مجموع شوراهای استان خوزستان خوب و موفق عمل کرده‌اند، اما در برخی جاها به‌دلیل کوتاهی یا مواردی، اختلاف نظرهایی پیش آمده که قانون راه حل آن را مشخص کرده است.

وی ادامه داد: درباره رسیدگی به موضوع تشکیل نشدن جلسات شورای شهر اهواز، ابتدا تعداد جلسات تشکیل‌نشده باید به شش جلسه متوالی یا ۱۲ جلسه غیرمتوالی برسد که هنوز به این رقم نرسیده‌اند و در صورت رسیدن به این تعداد، موضوع در هیأت حل اختلاف رسیدگی می‌شود.

او افزود: شوراهای برخی شهرهای خوزستان بسیار قوی کار کردند و نمونه شدند. امیدواریم اهواز هم در فرصت باقی‌مانده نمونه شود. 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار