دستگیری بیش از ۷۰۰ شکارچی و صیاد متخلف در خوزستان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 29 فروردین 1403 | 12:56 ب.ظ
دستگیری بیش از ۷۰۰ شکارچی و صیاد متخلف در خوزستان مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: پارسال ۷۰۳ نفر متخلف شکار و صید در استان شناسایی و دستگیر شدند.

داود میرشکار گفت: ۷۰۳ متخلف شکار و صید در سال ۱۴۰۲،  در استان خوزستان دستگیر و به مقامات قضایی معرفی شدند.

وی افزود: در حوزه یگان حفاظت محیط زیست استان در  سال گذشته  تعداد ۱۲۴ قبضه سلاح مجاز به همراه ۸ قبضه سلاح غیر مجاز از متخلفان شکار و صید کشف شد.

میرشکار ادامه داد: در این مدت با ۵۷۵ مورد تخلف زیست محیطی در حوزه شکار و صید در استان برخورد قانونی صورت گرفته و ۵۲۸ قطعه از ادوات شکار و صید از متخلفان کشف و ضبط شده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان اضافه کرد: در این مدت همچنین ۱۳ هزار و ۹۴۲ ساعت محیط بانان این اداره کل طرح آموزشی یک ساعت با محیط بان را در مدارس برای دانش آموزان اجرا کردند.

وی می‌گوید: پارسال ۴۸۲ قطعه پرنده و ۷ پستاندار که توسط متخلفان زنده گیری شده بود کشف و در زیستگاه اصلی خود رهاسازی شدند.

میرشکار به وسعت مناطق تحت مدیریت حفاظت محیط زیست استان اشاره کرد و افزود: به منظور جلوگیری از شکار و صید از همه مردم استان می‌خواهیم در صورت مشاهده تخلفات زیست محیطی مراتب را به ادارات حفاظت محیط زیست در سراسر استان یا سامانه ۱۵۴۰ اطلاع دهند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار