اصلاح و بهینه سازی حفاظت خط یک نیروگاه کارون۳ انجام شد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 29 فروردین 1403 | 12:02 ب.ظ
اصلاح و بهینه سازی حفاظت خط یک نیروگاه کارون۳ انجام شد مدیرعامل شرکت مدیریت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه کارون۳ سازمان آب و برق خوزستان، از انجام عملیات اصلاح و بهینه سازی حفاظت خط ۱ این نیروگاه جهت تثبیت این خط در مقابل هرگونه خطای الکتریکی خبرداد.

سید حمیدصالحی با بیان اینکه انتقال انرژی الکتریکی واحدهای ۱ و ۲ نیروگاه کارون ۳ از طریق خط ۱ این نیروگاه به پست دهزیر و شبکه سراسری برق کشور متصل می شود، یادآوری کرد: وظیفه رله های حفاظتی خطوط، حفاظت از کلید ها و تجهیزات مسیر انتقال انرژی در مقابل خطاهای الکتریکی است.

وی افزود: پروژه ی بهینه سازی حفاظت خط یک، پس از بررسی و مطالعات سیستم حفاظت انجام گرفت که می توان اهم فعالیت های انجام شده را از قبیل؛ افزودن حفاظت های جدید خط و تنظیمات رله های اضافه جریان و دیفرانسیل در رله های خط و ترانسفورماتورکه محاسبه و اصلاح گردید.

صالحی با بیان اینکه درانجام پروژه انجام شده از دانش نیروهای متخصص داخلی استفاده و از خروج ارز از کشور جلوگیری به عمل آمده است گفت: با انجام این پروژه انتظار می رود حفاظت های خط یک نیروگاه کارون۳ در مقابل هرگونه خطای الکتریکی به درستی عمل کرده و تجهیزات این خط را از آسیب های ناشی از خطاهای الکتریکی حفظ نماید.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار