شبکه برق ‌اهواز به دلیل قدمت زیاد جای کار زیادی دارد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 | 12:32 ب.ظ
شبکه برق ‌اهواز به دلیل قدمت زیاد جای کار زیادی دارد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز بر ضرورت تامین برق مستمر و پایدار به ویژه در فصل گرم تابستان با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های جدید و سیستم‌های نرم‌افزاری هوشمند برای شهروندان تاکید کرد. محمد فراتی شامگاه ۱۸ اردیبهشت ماه در نشست با مدیران و معاونین حوزه بهره‌برداری این شرکت اظهار کرد: خدمت به مردم و جلب […]

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز بر ضرورت تامین برق مستمر و پایدار به ویژه در فصل گرم تابستان با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های جدید و سیستم‌های نرم‌افزاری هوشمند برای شهروندان تاکید کرد.

محمد فراتی شامگاه ۱۸ اردیبهشت ماه در نشست با مدیران و معاونین حوزه بهره‌برداری این شرکت اظهار کرد: خدمت به مردم و جلب رضایت شهروندان از مهمترین وظایف ما است و باید با برنامه‌ریزی صحیح و مدیریت شبکه و استانداردسازی آن بتوانیم به رسالت و مسئولیت ذاتی خود عمل کنیم.

بهوی افزود: پایداری شبکه مستلزم حرکت به سمت بهره‌گیری از نرم‌افزارهای جدید در جهت هوشمندسازی سیستمی است.

فراتی بیان کرد: کنترل‌پذیری و هوشمندسازی شبکه باعث ارتقای کیفیت خدمت‌رسانی خواهد شد و باید در بخش‌های مختلف به ویژه اچ اس ای در راستای ایمن‌سازی تجهیزات و آموزش ایمنی به پرسنل عملیاتی که سرمایه اصلی ما هستند، اقدامات مهمی انجام شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز بر اهمیت آراستگی شبکه برق چه در بخش فشار متوسط و چه در بخش فشار ضعیف تاکید کرد و گفت: شبکه برق کلانشهر اهواز به دلیل قدمت زیاد جای کار زیادی دارد و ما موظف هستیم با تدوین برنامه‌های بلندمدت، میان مدت و کوتاه مدت اقدامات اساسی انجام داده و نسبت به رفع اشکالات شبکه اقدام کنیم.

فراتی عنوان کرد: از مهمترین ارکان شرکت‌های توزیع برق که مستقیما با بخش‌های مختلف جامعه ارتباط دارد، تاکید بر ارزش‌گذاری به نیروی انسانی آموزش دیده و متخصص است که ضرورت دارد در این زمینه با اجرای برنامه‌های متنوع برای پرسنل ایجاد انگیزه کنیم و در مرحله بعد، آماده‌سازی ماشین‌آلات مختص حوزه بهره‌برداری است، زیرا ناوگان حمل و نقل مجهز نقش مهمی در پیشبرد دستور کارها دارد و همچنین تعمیر و نگهداری صحیح و اصولی و استفاده درست از این تجهیزات نیز مهم است.

فراتی ادامه داد: تامین کالای باکیفیت و کافی جهت پشتیبانی از شبکه نیز یکی از ارکان اساسی جهت تامین برق مطمئن و پایدار بوده که لازم است با نظارت و تست دقیق اقلام فنی، این موضوع جزو اولویت‌های ما باشد.

وی در پایان بر استقرار سیستم مدیریت دارایی‌های فیزیکی تاکید و خاطرنشان کرد: لازم است سیستم نگهداشت شبکه و تجهیزات را در شرکت راه‌اندازی و عملیاتی کنیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار