مزاحم شبکه‌های مجازی خوزستان به دام پلیس فتا افتاد

تاریخ انتشار: شنبه 19 خرداد 1403 | 12:40 ب.ظ
مزاحم شبکه‌های مجازی خوزستان به دام پلیس فتا افتاد رییس پلیس فتا استان خوزستان گفت: مزاحم اینترنتی که در فضای سایبری برای شهروندان ایجاد مزاحمت می‌کرد شناسایی و به دام افتاد.

سرهنگ کارآگاه علی حسینی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار در تشریح جزییات این خبر اظهارکرد: در پی مراجعه یکی از شهروندان خانم به این پلیس، وی مدعی شد شخصی ناشناس از طریق اکانت شبکه اجتماعی ضمن مزاحمت و تهدید اقدام به انتشار مطالب توهین آمیز کرده است.

وی با بیان اینکه موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت گفت: کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، موفق به شناسایی متهم شده و ضمن هماهنگی با مقام قضایی او را دستگیر کردند.

سرهنگ کارآگاه حسینی ادامه داد: متهم که از بستگان شاکی بود، در ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی شده که پس از مشاهده مستندات و ادله دیجیتال جمع‌آوری شده، به بزه ارتکابی اعتراف کرد و در نتیجه به همراه پرونده تکمیلی به دادسرا معرفی شد.

رییس پلیس فتا استان خوزستان افزود: ایجاد مزاحمت و هتک حیثیت در فضای مجازی از مصادیق مجرمانه است و با خاطیان در این‌گونه جرایم برابر قانون به‌ شدت برخورد می‌شود.

سرهنگ حسینی ادامه داد: کاربران در صورت برخورد با هر گونه موارد مجرمانه در فضای مجازی، می‌توانند از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir و یا با شماره ۰۹۶۳۸۰ با کارشناسان پلیس در ارتباط باشند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار