الگوی حکومتی جمهوری اسلامی مبتنی بر ولایت و امامت است

تاریخ انتشار: یکشنبه 20 خرداد 1403 | 10:21 ق.ظ
الگوی حکومتی جمهوری اسلامی مبتنی بر ولایت و امامت است فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: الگوی حکومتی نظام جمهوری اسلامی بر اساس ولایت و امامت شکل گرفته و در ۴۵ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی، اقتدار و عزت به تمامی جوامع جهانی عرضه کرده است.

سردار حسن شاهوارپور عصر شنبه در جلسه هماهنگی استانی دهه ولایت و امامت با بیان اینکه الگوی حکومتی ما بر اساس ولایت و امامت است، گفت: امروزه حاکمان کشورهای همجوار ما حلقه به گوش استکبار جهانی و آمریکا هستند.

وی ادامه داد: روز به روز سیل عظیم مشتاقان حکومتی که در جمهوری اسلامی شکل گرفته خودنمایی می کند و نخبگان آمریکا و اروپا شعارهای نظام اسلامی از قبیل «لبیک یاحسین» سر می دهند.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان تصریح کرد: غدیر نباید صرفا مراسمی باشد که از آن به سادگی عبور کنیم بلکه غدیر یک جریان و حرکت است.

وی اظهار کرد: برنامه‌های محتوایی فراوانی در سالگرد غدیر خم در سطح استان برگزار می‌شود و تداوم حرکت انقلاب اسلامی پیام غدیر است که باید همواره به این مهم توجه شود.

وی خاطر نشان کرد: تشکیل ستادهای غدیر در سطح روستاها و شهرستان ها ضروری است و انتظار می رود امامان جمعه، فرماندهان سپاه، نیروی انتظامی و ارتش و مدیران شهرستانی و فرمانداران کمک کنند تا این حرکت مردمی پشتیبانی شود.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: برقراری نظم و امنیت مراسم از موارد مهم این آیین بزرگ است که این مسئولیت به عهده شورای تامین شهرستان است.

وی ادامه داد: پیشنهاد توزیع یک میلیون غذای گرم در سطح استان مطرح شده که نیاز است، شهرستان ها بر اساس ظرفیت خود، برای توزیع غذای گرم، اعلام آمادگی کنند.

سرتیپ پاسدار شاهوارپور گفت: فضاسازی سطح خیابان‌ها و مناطق در عید غدیر و نیمه شعبان پیش بینی شده است اما در سال های گذشته برنامه های غدیر بسیار کمرنگ برگزار شده که انتظار می رود امسال نوآوری و شور و نشاط در این زمینه وجود داشته باشد.

برگزاری نمایش غدیر به مدت ۱۰ شب در محل نمایش «آستان عشق»

وی در خصوص اجرای نمایش در اهواز با موضوع غدیر، گفت: محتوای این کار نمایشی از سوی علما تایید شده که از ۲۷ خرداد ماه به مدت ۱۰ شب به اجرا در می‌آید و در آن بخشی از حوادثی که حضرت علی (ع) در آن نقش مستقیم داشته (از تولد تا غدیر) به نمایش گذاشته می‌شود که یک نمایش جدید است؛ مکان برگزاری این نمایش جاده ساحلی و محل نمایش «آستان عشق» است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار