تکمیل ظرفیت آرامستان شهدای انقلاب اهواز تا یک سال دیگر/ لزوم تامین زیرساخت‌های باغ فردوس

تاریخ انتشار: یکشنبه 20 خرداد 1403 | 10:02 ق.ظ
تکمیل ظرفیت آرامستان شهدای انقلاب اهواز تا یک سال دیگر/ لزوم تامین زیرساخت‌های باغ فردوس رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری اهواز با اشاره به تکمیل ظرفیت آرامستان بهشت آباد و دفن اموات در آرامستان شهدای انقلاب گفت: این آرامستان تقریبا تا یک سال دیگر ظرفیت دارد و پس از آن باید همه شهروندان اهواز اموات خود را در آرامستان باغ فردوس دفن کنند. میثم حبیبی در خصوص آخرین وضعیت ظرفیت آرامستان […]

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری اهواز با اشاره به تکمیل ظرفیت آرامستان بهشت آباد و دفن اموات در آرامستان شهدای انقلاب گفت: این آرامستان تقریبا تا یک سال دیگر ظرفیت دارد و پس از آن باید همه شهروندان اهواز اموات خود را در آرامستان باغ فردوس دفن کنند.

میثم حبیبی در خصوص آخرین وضعیت ظرفیت آرامستان بهشت آباد اظهار کرد: با توجه به اینکه حدود ۴۳ سال از زمان تاسیس آرامستان بهشت آباد می‌گذرد، ظرفیت این آرامستان تکمیل شده است.

وی افزود: در حال حاضر اموات در آرامستان شهدای انقلاب (بهشت آباد قدیم) که در ۲۰۰ متری آرامستان بهشت آباد قرار دارد، دفن می‌شوند. این آرامستان تقریبا تا یک سال دیگر ظرفیت دارد و پس از آن باید همه شهروندان اهواز اموات خود را در آرامستان باغ فردوس دفن کنند.

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری اهواز گفت: با توجه به نبود محدوده کافی و طبق پروتکل‌های بهداشتی، امکان توسعه آرامستان شهدای انقلاب وجود ندارد و باید دفن اموات در خارج از محدوده شهر انجام شود. 

وی با اشاره به فراهم نبودن زیرساخت‌های لازم و نبود جاده دسترسی مناسب به آرامستان باغ فردوس عنوان کرد: با توجه به اینکه هزینه ایجاد این زیرساخت‌ها بالا است باید دستگاه‌های بالادستی و شرکت‌های مستقر در خوزستان در این زمینه کمک کنند تا مردم به دفن اموات در این آرامستان ترغیب شوند. در این خصوص باید ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه شود تا زیرساخت‌های لازم فراهم شوند.

حبیبی گفت: در حال حاضر قیمت هر قبر در باغ فردوس ۴ میلیون تومان است، این در حالی است که حداقل قیمت در بهشت زهرا و کلانشهرها حداقل ۱۵ میلیون تومان است. 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار