بیش از ۷۰ درصد ‌مطالبات‌ گندمکاران خوزستانی پرداخت شد

تاریخ انتشار: دوشنبه 21 خرداد 1403 | 12:07 ب.ظ
بیش از ۷۰ درصد ‌مطالبات‌ گندمکاران خوزستانی پرداخت شد مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان از پرداخت ۷۰ درصد از مطالبات گندمکاران خوزستانی خبرداد و گفت: مابقی مطالبات گندمکاران استان پس از تامین اعتبار از سوی دولت پرداخت خواهد شد. امید جهان‌نژادیان با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد از مطالبات گندمکاران خوزستانی پرداخت شد، اظهار کرد: تاکنون از ۲۷ هزار میلیارد تومان مطالبات […]

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان از پرداخت ۷۰ درصد از مطالبات گندمکاران خوزستانی خبرداد و گفت: مابقی مطالبات گندمکاران استان پس از تامین اعتبار از سوی دولت پرداخت خواهد شد.

امید جهان‌نژادیان با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد از مطالبات گندمکاران خوزستانی پرداخت شد، اظهار کرد: تاکنون از ۲۷ هزار میلیارد تومان مطالبات کشاورزان بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان به حساب آن‌ها واریز شده است.

وی افزود: مسئولان استانی در حال پیگیری سایر مطالبات کشاورزان هستند که بلافاصله بعد از تامین اعتبار از سوی دولت پرداخت خواهد شد.

جهان‌نژادیان ادامه داد: در روند خرید تضمینی گندم، اطلاعات کشاورزان بلافاصله پس از تحویل محصول به مراکز خرید، توسط همکاران ما در سامانه «سیفا» ثبت و پس از آن به بانک‌ها ارسال می‌شود تا هزینه محصول گندمکاران به حساب آن‌ها واریز شود.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از یک میلیون و ۵۹۳ هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری شده است، بیان کرد: در حال حاضر در روزهای پایانی فصل خرید هستیم و روزانه ۳ هزار تن گندم از کشاورزان خریداری می‌شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار