قطع برق ۵۱ مشترک پرمصرف اداری در اهواز

تاریخ انتشار: سه شنبه 22 خرداد 1403 | 12:32 ب.ظ
قطع برق ۵۱ مشترک پرمصرف اداری در اهواز مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز با اشاره به قطع برق ۵۱ مشترک پرمصرف اداری در اهواز گفت: برق این ادارات به دلیل تخطی در میزان مصرف برق تعیین شده و برابر دستورالعمل ابلاغی، روز گذشته (دوشنبه) در راستای کنترل مصرف برق ادارات و سازمان‌های عمومی قطع شد.

محمد فراتی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار با اشاره به ضرورت مصرف بهینه ادارات و دستگاه‌های اجرایی اظهار کرد: خط قرمز شرکت توزیع برق در شرایط فعلی، تامین آسایش و آرامش شهروندان کلان شهر اهواز است.

وی ادامه داد: براساس رصد و پایش صورت گرفته از مرکز پایش این شرکت، شاهد کاهش نیافتن بار مناسب مشترکان اداری بودیم که پس از بی‌توجهی به دستور العمل اعلام شده، برق ۵۱ اشتراک اداری پرمصرف پس از پایان ساعات کاری، با فرمان از راه دور مرکز پایش قطع شد.

فراتی افزود: در صورتی که مشترکین تجاری پر مصرف به ویژه مراکز تجاری بزرگ نسبت به کاهش و مدیریت برق خود اقدام لازم را انجام ندهند پس از ارسال اخطارهای لازم نسبت به قطع برق انشعاب آنها اقدام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: میزان مصرف برق واحدهای تجاری در اهواز لحظه‌ای و مستمر در مرکز پایش انرژی برق اهواز رصد می‌شود.

 کلانشهر اهواز با یک هزار و ۸۴۸ مشترک در بخش صنعت، یک هزارو ۴۰۸ مشترک در بخش کشاورزی و ۸۹ هزار و ۸۶۶ مشترک در سایر بخش ها، پس از تهران دومین کلانشهر پر مصرف کشور است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار