مشکلات و موانع حوزه فرهنگ در منطقه آزاد اروند احصاء شد

تاریخ انتشار: سه شنبه 22 خرداد 1403 | 10:07 ق.ظ
مشکلات و موانع حوزه فرهنگ در منطقه آزاد اروند احصاء شد معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی کشور، در سفری به منطقه آزاد اروند نشستی با موضوع بررسی مشکلات و موانع با هنرمندان و فعالان فرهنگی شهرهای آبادان و خرمشهر، برگزار کرد.

در سفر معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی کشور به منطقه آزاد اروند، نشستی با فعالان حوزه فرهنگ و هنر شهرهای آبادان و خرمشهر به منظور احصاء مشکلات، بیان دیدگاه‌ها و تبادل نقطه نظرات برگزار شد.

حجت‌الاسلام «محمدسعید آخوندی» با بیان اینکه فرهنگ در مناطق آزاد کشور جایگاه ویژه‌ای دارد، از آن به عنوان یک ابزار مناسب برای به تصویر کشیدن ارزش‌های اسلامی-انقلابی یاد کرد.

در این نشست که در سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد، هنرمندان و اهالی فرهنگ در شهرهای آبادان و خرمشهر، مشکلات این حیطه را بازگو و خواستار حمایت، مساعدت و برچیدن موانع موجود شدند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، در این نشست، به بیان شیوه‌نامه این معاونت در حوزه فرهنگ پرداخت.

حجت‌الاسلام زرشناس با اشاره بر لزوم تلاش برای حفظ و نشر ارزش‌های انقلاب توسط هنرمندان و اهالی فرهنگ، بر حمایت سازمان منطقه آزاد اروند از این حیطه، تأکید کرد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار