استقرار جریانات جنوبی و مرطوب تا امروز چهارشنبه در خوزستان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 23 خرداد 1403 | 10:51 ق.ظ
استقرار جریانات جنوبی و مرطوب تا امروز چهارشنبه در خوزستان  مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: بررسی‌نقشه های پیش‌یابی استقرار جریانات جنوبی و مرطوب را تا اواسط وقت فردا چهارشنبه نشان می دهد.  
 

 محمد سبزه زاری روز سه شنبه بیان کرد: استقرار این جریانات سبب افزایش رطوبت و شرجی در مناطق ساحلی، جنوبی ، غربی و مرکزی خواهد شد.

وی افزود: طی امروز به دلیل عبور موج ضعیفی از فراز استان همراه با ضرایب بالای ناپایداری شاهد رشد ابر، رگبارهای پراکنده، رعد و برق و تندبادهای لحظه ای به ویژه در مناطق شمالی، شرقی و ارتفاعات خواهیم بود. سبزه زاری ادامه داد: تا چهارشنبه در ساعات بعد از ظهر، وزش باد در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی به صورت متوسط تا نسبتا شدید گاهی همراه با تندبادهای لحظه ای پیش‌بینی می‌شود که با توجه به میزان وزش باد رخداد گرد و خاک در این مناطق دور از انتظار نیست.

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: تا پایان هفته تغییرات دمایی محسوس نیست و شمال خلیج فارس تا اواخر وقت امروز مواج است.
سبزه زاری ادامه داد: در شبانه روز گذشته گتوند با ۴۶.۸ و دهدز با ۲۵ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان و حداکثر دمای اهواز ۴۵.۸ و حداقل ۳۲.۷ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

اداره کل هواشناسی خوزستان در اطلاعیه ای نسبت به وزش تندباد لحظه ای و احتمال وقوع گرد و خاک محلی و همرفتی از بعد از ظهر روز دوشنبه هشدار سطح زرد صادر کرد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار