توسعه فضای سبز در شهرک های صنعتی خوزستان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 23 خرداد 1403 | 12:09 ب.ظ
توسعه فضای سبز در شهرک های صنعتی خوزستان به منظور چشم نوازی و زیباسازی پارسال بیش از ۱۵ هکتار به فضا‌های سبز شهرک‌ها و نواحی صنعتی خوزستان افزوده شد.

معاون  فنی و عمرانی شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان  گفت: تا سال قبل زیباسازی و فضای سبز شهرک‌ها خیلی مورد توجه نبوده است، اما گسترش شهرک‌ها و اتمام کار‌های ساختمانی و بر پایی کارگاه‌های تولیدی مبحث زیباسازی و به ویژه فضای سبز مبدل به یک ضرورت اجتناب ناپذیر شده است.

 بابک همت خواه افزود:  به همین دلیل امروزه مقوله ایی به نام زیباسازی و چشم نوازی فضا‌های کاری در دستور قرار گرفت و بناست در شهرک‌های استان روی محور‌های فضای سبز و نگهداری، روشنایی مناسب، پیاده رو سازی، جدول گذاری و رنگ آمیزی توجه ویژه ایی صورت پذیرد.

وی ادامه داد: بر اساس ابلاغیه سازمان شهرک‌های صنعتی کشور مبنی بر زیبا سازی شهرک‌ها و نواحی صنعتی، کمیته راهبردی زیباسازی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در اوائل سال گذشته تشکیل شد و برنامه ریزی برای ایجاد فضا‌های مطلوب مد نظر قرار گرفت و بودجه لازم برای ۱۵ هکتار اختصاص یافت. در بودجه سال جاری نیز علاوه بر توجه به گسترش و توسعه شهرک‌های صنعتی استان زیباسازی و چشم نوازی آنان نیز مد نظر قرار گیرد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار