مدیران ،دیروز اصولگرا ،فردا اصلاح طلب خوزستان!

تاریخ انتشار: پنجشنبه 24 خرداد 1403 | 16:17 ب.ظ
مدیران ،دیروز اصولگرا ،فردا اصلاح طلب خوزستان! مدیر بند بازی که روزها در اردوگاه اصولگرایان مجاهدت میکند و شب ها در اردوگاه اصلاح طلبان

*مدیران ،دیروز اصولگرا ،فردا اصلاح طلب خوزستان!*

*مدیر بند بازی که روزها در اردوگاه اصولگرایان مجاهدت میکند و شب ها در اردوگاه اصلاح طلبان*

این روزها در ستادهای انتخاباتی مرکز
چه می گذرد؟

*سمیه غافلی پایگاه خبری تحلیلی کشاورزی پرس؛* منابع موثق از ستاد انتخاباتی مرکز یکی از کاندیداهای مطرح ریاست جمهوری به گوش میرسد که یکی از مدیران ارشد استان خوزستان که تا چندی پیش خود را گزینه اول تصدی مدیر عاملی شرکت فولاد خوزستان میدانست و در محافل سیاسی، استانی و کشوی خود را به عنوان یک اصولگرای تمام عیار معرفی میکرد؛ این روزها همزمان با ایجاد شور انتخاباتی ریاست جمهوری و احتمال پیروزی یکی از کاندیداهای اصلاح طلب،به شدت توسط عوامل خود درحال ایجاد ارتباط و لابی با ارکان اصلی این ستاد میباشد.

این مدیر غیر بومی درحالی شروع به چرخش سیاسی نموده که هنوز کاندیداهای اصولگرا خود را از بخت بالایی برای پیروزی انتخابات می دانند!

اما ظاهرا این مدیر چرخشی؛ قصد دارد هر دو طیف جناح سیاسی عرصه انتخاباتی ریاست جمهوری،یکی را در علنی و یکی را در خفا برای روز بعد از انتخابات داشته باشد.

این مدیر جوان و وارداتی؛ ظاهرا چون عادت به رشد سریع و السیر مدیریتی داشته، نمیتواند احتمال توقف سیر مدیریتی خود را در دولت احتمالی اصلاح طلبان تحمل کند؛ لذا از هم اکنون به فکر چاره افتاده و طبق اخبار واصله این روزها سفر های پایتخت ایشان را در یک جمله میتوان خلاصه کرد ؛ ((به نام ماموریت اداری به کام لابی از جنس چرخش سیاسی))

اگر چه نگارنده با به کار گرفتن مدیران اجرایی توانمند،کارامد و متخصص با هر سلیقه ی سیاسی و جناحی در دولتی با سلیقه و جناح سیاسی متفاوت استقبال میکند و آن را به نفع مردم خوزستان میداند، اما عدم کارایی و داشتن کارنامه موفق با خروجی قابل توجه توسط این مدیر چرخشی و وارداتی؛ نقد حضور وی در ستادهای انتخاباتی همزمان در هر دو اردوگاه را به سمت خود کشانده است!


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار