🛑 تجمع بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهدای رمضان شرکت نفت و گاز اروندان برگزار شد

تاریخ انتشار: سه شنبه 29 خرداد 1403 | 11:45 ق.ظ
🛑 تجمع بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهدای رمضان شرکت نفت و گاز اروندان برگزار شد  تجمع بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهدای رمضان شرکت نفت و گاز اروندان با موضوع انتخابات (سهم من در پیشرفت ایران) و با حضور برخی از مدیران و مسئولین برگزار شد. روز یکشنبه ۲۷ خردادماه ۱۴۰۳، تجمع و فراخوان بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهدای رمضان شرکت نفت و گاز اروندان با موضوع انتخابات (سهم من در […]

 تجمع بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهدای رمضان شرکت نفت و گاز اروندان با موضوع انتخابات (سهم من در پیشرفت ایران) و با حضور برخی از مدیران و مسئولین برگزار شد.

روز یکشنبه ۲۷ خردادماه ۱۴۰۳، تجمع و فراخوان بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهدای رمضان شرکت نفت و گاز اروندان با موضوع انتخابات (سهم من در پیشرفت ایران) با حضور سرهنگ حسن باقری فرمانده مرکز بسیج شهید تندگویان وزارت نفت- جنوب، حجت الاسلام کاظم سواری امام جمعه سوسنگرد و برخی مدیران و روئسا و بسیجیان شرکت نفت و گاز اروندان برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ باقری ضمن تبریک آغاز دهه ولایت و امامت و روز عرفه به خصوصیات و اقدامات مثبت شهید رئیسی و بالا بردن سطح ریاست جمهوری در کشور در بین مردم اشاره کرد.

وی با اشاره به اخلاق مداری شهید رئیسی در زمان تبلیغات انتخابات گذشته، گفت: مردم با توجه به خصوصیات رئیسی در این انتخابات نیز به دنبال شخصی هستند که بیشترین شباهت را به رئیسی داشته باشد و آن را به عنوان یک الگو قرار داده‌اند تا با انتخاب چنین شخصی امورات کشور روی ریل قبلی و به مسیر مثبت خود ادامه دهد.

فرمانده مرکز بسیج شهید تندگویان وزارت نفت- جنوب نقش بسیجیان در انتخابات پیش‌رو را مهم دانست و به تشویق مردم به حضور در انتخابات و کمک به انتخاب شخص اصلح توسط بسیجیان تاکید کرد.

وی همچنین از بسیجیان خواست همواره در میدان به خصوص انتخابات آینده حضور داشته باشند تا از هر گونه توطئه یا تفرفه افکنی در جامعه جلوگیری شود.

حجت الاسلام کاظم سواری امام جمعه سوسنگرد نیز ضمن اشاره به فضایل روز عرفه و آغاز دهه ولایت و امامت، گفت: حضور حداکثری مردم در این انتخابات برای کشور بسیار مهم بوده چرا که رای مردم پشتوانه‌ای برای انقلاب اسلامی در بخش‌های مختلف و حتی در سطح جهانی است.

وی بر اتحاد اقوام تاکید کرد و به خصوصیات شهید رئیسی به عنوان یک شاخص برای انتخاب رئیس جمهور آینده اشاره کرد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار