فردا،همه با هم پای صندق های رای/ رای به ایران اسلامی با رنگین کمان اقوام و مذاهب

تاریخ انتشار: پنجشنبه 7 تیر 1403 | 11:32 ق.ظ
فردا،همه با هم پای صندق های رای/ رای به ایران اسلامی با رنگین کمان اقوام و مذاهب *فردا،همه با هم پای صندق های رای/ رای به ایران اسلامی با رنگین کمان اقوام و مذاهب* *🔴جمعه تبلور حماسه ساز غرور و عزت ملی خواهد بود* *صندق رای، عرصه ساختن فردای کشور است* *🖊️یادداشت سمیه غافلی پایگاه خبری تحلیلی کشاورزی پرس* مشارکت گسترده مردم در انتخابات و تاثیر آن بر سرنوشت کشور به لحاظ […]

*فردا،همه با هم پای صندق های رای/ رای به ایران اسلامی با رنگین کمان اقوام و مذاهب*

*🔴جمعه تبلور حماسه ساز غرور و عزت ملی خواهد بود*

*صندق رای، عرصه ساختن فردای کشور است*

*🖊️یادداشت سمیه غافلی پایگاه خبری تحلیلی کشاورزی پرس* مشارکت گسترده مردم در انتخابات و تاثیر آن بر سرنوشت کشور به لحاظ توسعه سیاسی، تقویت قدرت بین المللی، چانه زنی در عرصه های دیپلماتیک،بازدارندگی در برابر توطئه های دشمنان و موفقیت های نظام اسلامی، حائز اهمیت بوده و همواره مورد تایید است.

مهلت تبلیغات انتخابات نامزدهای ریاست جمهوری ساعت ۸ صبح امروز به پایان رسید و شمارش معکوس برای اینکه مردم به پای صندق های رای رفته و سرنوشت خود و کشورشان را مشخص نمایند، شروع شد.

حالا فردا لنز دوربین های داخلی و خارجی روی حوزه های رای گیری و صندق های رای فوکوس کرده تا ببینند مردم با چه کیفیتی در این انتخابات شرکت میکنند و سرانجام نام چه کسی از میان پنج کاندید از داخل صندق ها به عنوان پیروز میدان بیرون خواهد آمد .

دراین میان و در کنار دعوت به حق امام رهبر و دیگر علما و مراجع عظام تقلید؛ مدیران؛ بازاریان و صنوف مختلف، رسانه ها و… از مردم برای شرکت در حماسه سیاسی ۸تیرماه ۱۴۰۳ ، قطعا مردم لبیک گفته و نقش بی بدلیلی در ایجاد حماسه غرور آفرینانه و عزتمندانه در عرصه سیاسی جهان با حضور خود در پای صندق های رای خواهند داشت.

اگر چه از مهلت تبلیغات رسمی و برگزاری مناظره ها و میتینگ های تبلیغاتی نامزد های انتخاباتی گذشت، اما در این میان ،لایه های مختلف جامعه اظهار میدارند که رای میدهیم و گلایه داریم، عده ای معتقد بودند باید قدرتمند و پرشور پای صندق های رای رفت، چرا که آن را مصداق حضور در میدان و پای کار انقلاب بودن میدانستند و میگفتند گلایه از شرایط اقتصادی و معیشتی باعث نمیشود میراث ماندگار فرزندان شهیدان این خاک را نادیده بگیرند و نسبت به سرنوشت ایران زمین بی تفاوت باشند.

گروهی بر این باور بودند که رای دادن و ندادن آن ها تاثیری نخواهد داشت و برخی دیگر در اعتراض به وضعیت موجود با صندق های رای قهر هستند و به گفته ی خودشان در مخالفت با شرایط موجود و عدم مشارکت آن ها باعث بهبود وضعیت اقتصاد و یا تغییر رویکرد در تصمیم گیری ها می شود.

اما آنچه درمیان همه ی این افراد مشترک بود علاقه ی قلبی و بی تردیدشان به اقتدار و استقلال وطن است.

سرزمینی که برای حفظ آب و خاکش سالها مبارزه کردند و بر دلیر مردانی که برای برچیدن پای دشمنان که برای تاراج کشور نقشه ها کشیده بودند، جنگیدند.

مردم ایران در چهار دهه ی اخیر با حضور همیشگی خود در عرصه های سیاسی همیشه حماسه آفرینی نمودند و اجازه ندادند یک وجب از خاک سرزمین مادریشان به تاراج برود.

پس؛ ۸ تیر رای میدهیم و پس از آن مطالبه خواهیم کرد.
چرا که امروز تمام دشمانان ایران اسلامی چشم به صندق های رای دوختند و مینگرند که حضور مردم را ارزیابی کنند تا تار و پود از هم گسسته طومار نقشه هایشان را با نبود مردم در این صحنه های مهم سیاسی احیا کنند.

ملت ایران از جمله مردم شریف خوزستان با حضور خود همچون گذشته در پای صندق های رای آرزوی آن ها را به خوابی تلخ بدل خواهند کرد.

چرا که ایران اسلامی پایگاهی برای همه ی آزادگان جهان بوده و خواهد ماند.

فردا هر برگ رای بخشی از پازل قدرت سیاسی بیشتر برای ایران زمین خواهد شد.

بیاید بار دیگر با تکیه بر تنوع قومیتی و مذهبی در کنار یکدیگر بایستیم و برای حل مشکلات کشور در زمینه های مختلف به ظرفیت و توان کشورمان باور داشته باشیم و رای خود را با انتخاب ‌اصلح به صندق های رای بیاندازیم .

باید جهان بداند مردم ایران کماکان روحیه مطالبه گری و مشارکت دارند و برای حفظ تحقق آرمان هایشان از پای نخواهند نشست.

البته همه می دانند کشور ایران با رنگین کمان اقوامش در خلق حماسه سیاسی برای حفظ کیان اسلام تردید نخواهند داشت و از عزت و آبروی ملی با مشارکت بالای خود در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری تجلی‌بخش خواهند بود.

این حضور پرشور میتواند در معادلات پیچیده بین المللی پیام روشنی را به جهان مخابره نماید و موجب سرافرازی جمهوری اسلامی ایران شود.

*پس همه باهم در جمعه سرنوشت ساز ، پای صندق های رای خواهیم بود*


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار