فرماندهی انتظامی خوزستان از مشارکت مردم و تامین کنندگان امنیت انتخابات قدردانی کرد

تاریخ انتشار: شنبه 9 تیر 1403 | 10:17 ق.ظ
فرماندهی انتظامی خوزستان از مشارکت مردم و تامین کنندگان امنیت انتخابات قدردانی کرد فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به حضور بیش از ۱۰ هزار مامور فراجا در حوزه حفاظت از شعب اخذ رای و صندوق‌ها از تلاش‌های این مجموعه برای برقراری نظم و امنیت و مشارکت پرشور مردم شریف استان در انتخابات قدردانی کرد.

سردار سید محمود میرفیضی جمعه شب اظهار کرد: همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند: امروز یک روز پرنشاط و روز ملی بود که مردم شریف و عزیز ایران در ساعات اولیه با حضور حداکثری، مشارکتی پرشور داشتند.

وی افزود: بی شک مردم ایران اسلامی دیگر اهمیت انتخابات را درک کرده و امروز با حضور پرشور خود حماسه ای دیگر آفریدند.

فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد: مشارکت حداکثری مردم در تصمیم‌گیری‌های مهم بی شک نقش بسزایی در رشد و تعالی هر کشوری دارد.

وی امنیت را یکی از ارکان مهم انتخابات برشمرد و گفت: پلیس در سطح استان خوزستان با استفاده از تمام ظرفیت‌های خود و با همکاری، تعامل و مشارکت دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی بستر مناسبی را برای برگزاری هرچه بهتر و با آرامش انتخابات فراهم کرد.

سردار میرفیضی ضمن تقدیر از کارکنان خدوم و تلاشگر فراجا برای برقراری نظم و امنیت انتخابات از حضور پرشور مردم خوزستان بخصوص عشایر غیور استان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قدردانی کرد.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه در بیش از سه هزار و ۳۰۰ شعبه استان خوزستان همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

بر اساس اطلاعیه ستاد انتخابات کشور ساعت ۲۴ روز جمعه پس از سه مرحله تمدید از ساعت ۱۸ ، پایان فرایند انتخابات اعلام شد و شمارش آرا در برخی از شعب استان از دقایقی قبل آغاز شده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار