دهم تیرماه، روز ملی صنعت، معدن و تجارت

تاریخ انتشار: یکشنبه 10 تیر 1403 | 12:45 ب.ظ
دهم تیرماه، روز ملی صنعت، معدن و تجارت مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان به مناسبت روز ملی صنعت و معدن پیامی صادر کرد.

حمیدرضا فلاح در پیامی فرا رسیدن دهم تیر ماه، روز ملی صنعت و معدن را به مدیران صنعتی و معدنی، کارآفرینان، معدنکاران، صنعتگران و کارگران استان خوزستان تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام تبریک مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان بدین شرح است:

اختصاص دهم تیر ماه به نام روز ملی صنعت،  معدن و تجارت فرصت مناسبی است که به مهم‌ترین موتور محرکه اقتصاد یعنی بخش صنعت، معدن و تجارت کشور نگاهی اندیشمندانه شود و تلاش و تکاپوی همه فعالان این عرصه ارج نهاده شود، روز ملی صنعت، معدن و تجارت، روز ارج نهادن دولت و ملت به تلاش جهادگران عرصه صنعت و معدن است  که برای به حرکت درآوردن چرخ‌های صنعت کشور و خودکفایی و غرور ملی ایرانیان شبانه روز تلاش می‌کنند.

امید است صنعت کشور با تکیه بر توان ملی و بهره برداری مناسب از فرصت‌های رشد و توسعه، با عبور از موانع پیش رو و فائق آمدن بر مشکلات بتواند با شکوفایی روز افزون خود پایه‌های اقتدار کشور را تحکیم بیشتر بخشد، بنابراین این روز فرصت مغتنمی است تا با تبیین و معرفی دستاورد‌های صنعتی و معدنی کشور عزیزمان ایران و به تبع آن استان خوزستان و نقش کلیدی آن در بخش اقتصاد و تحقق اهداف بلندمدت کشور را یادآور شویم، عرصه‌ای که تلاش‌های تحسین برانگیز غیور مردان پولادین، چرخ‌های موتور پیشرفت کشور را به حرکت درآورده و با عزمی ملی و مدیریتی جهادی به پیش می‌رود.

در سالی که به تدبیر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به نام ” رونق تولید با مشارکت مردم ” مزین شده، بارونق تولید انبوه و باکیفیت، توسعه صادرات  و ایجاد مشاغل پایدار را در کنار صیانت از اشتغال موجود، افزایش بهره وری ودر نهایت تولید ثروت ملی، را سرلوحه‌ی همه امور  قرار دهیم.

اینجانب ضمن تبریک روز صنعت، معدن و تجارت خدمت تمامی فعالان در عرصه صنعت و صنعتگران پرتلاش از خداوند سبحان توفیق روز افزون و موفقیت در سایه عنایت حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله و تحت زعامت رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی)  برای ایشان مسئلت نمایم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار