پیام دعوت دکترحجازی استاندارسابق به مشارکت درانتخابات

تاریخ انتشار: دوشنبه 11 تیر 1403 | 23:25 ب.ظ
پیام دعوت دکترحجازی استاندارسابق به مشارکت درانتخابات مردم شریف و بزرگوار خوزستان عشایر عزیز و فداکار خانواده معظم شهدا, جانبازان و ایثارگران عزیز جوانان ولایی، اساتید گرانقدر حوزه و دانشگاه بازاریان، کارآفرینان و صنعتگران تلاشگر سلام علیکم آزمون دوم و البته مهم تر برای ما در روز جمعه ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ که سرنوشت چهار سال در حوزه اجرایی، مدیریتی، سیاست خارجی، اقتصاد […]

🇮🇷 مردم شریف و بزرگوار خوزستان
🇮🇷 عشایر عزیز و فداکار
🇮🇷 خانواده معظم شهدا, جانبازان و ایثارگران عزیز
🇮🇷 جوانان ولایی، اساتید گرانقدر حوزه و دانشگاه
بازاریان، کارآفرینان و صنعتگران تلاشگر

🌹 سلام علیکم
آزمون دوم و البته مهم تر برای ما در روز جمعه ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ که سرنوشت چهار سال در حوزه اجرایی، مدیریتی، سیاست خارجی، اقتصاد و استقلال ناشی از ایثار ملت و ادامه خدمتگداری راه شهید خدمت را رقم خواهد زد در پیش داریم.

آنچه ما در حضور پر رنگ و انتخاب اصلح در توصیه های مقام معظم رهبری است متبلور خواهد ساخت؛ ان‌شاءالله انجام خواهیم داد و در کارنامه ما، محضر شهدا و امام شهدا ثبت و ضبط خواهد شد و خوشنودی ائمه اطهار ع خصوصا امام عصر عج را بدنبال خواهد داشت.

استحضار دارید رهبر عزیز دو نکته مهم را برای حضور و انتخاب اصلح تبیین فرمودند.
🇮🇷 اول
دعوت به مشارکت حداکثری و حضور پرشور همه واجدین شرایط
🇮🇷 دوم
شاخص‌هایی همچون اعتقاد قلبی به مبانی انقلاب و چشم ندوختن به خارج و اعتقاد به ظرفیت‌های درون کشور مهمترین نکات تبیین شده ایشان است.
از طرفی درک تجربه تلخ دهه ۱۳۹۰ و مشکلات ناشی از عدم توجه به ظرفیت های کشور در این دوره که به فرموده حضرت آقا دوره تاریک اقتصادی پس از انقلاب نامیدند را ما بخوبی درک کردیم.

تصمیم درست پیشگیری از تکرار آن دوران تلخ خواهد بود که با هم خواهیم گرفت.

از خدای متعال در محضر شهدا و امام شهدا بویژه شهیدان آیت الله رئیسی و شهید سلیمانی، توفیق حضور همگان را از ساعات ابتدایی روز جمعه ۱۵ تیر برای انتخاب رئیس جمهور اصلح مسئلت دارم و پیشرفت استان خوزستان را در استقرار دولت انقلابی آرزومندم ان‌شاءالله.

ارادتمند همه شما
سید جعفر حجازی
استاندار اسبق و خادم شما مردم با محبت و محبوب خوزستان


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار