نشان عالی روابط‌عمومی برتر کشور به مدیر روابط‌عمومی نیشکر رسید

تاریخ انتشار: سه شنبه 12 تیر 1403 | 09:50 ق.ظ
نشان عالی روابط‌عمومی برتر کشور به مدیر روابط‌عمومی نیشکر رسید در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی که با رویکرد «رهبری روابط‌عمومی در عصر تحوّلات» برگزار شد، دکتر ولید آلبوناصر، مدیر روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، به‌پاس تلاش‌های ارزنده خود در ارتقای جایگاه روابط‌عمومی، نشان عالی روابط‌عمومی برتر کشور را از آنِ خود کرد.

این اجلاس که در خردادماه با حضور جمعی از اساتید برجسته حوزه ارتباطات، مدیران روابط‌عمومی و همچنین پروفسور باقر ساروخانی، پدر علم جامعه‌شناسی ارتباطات، برگزار شد، چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی روابط‌عمومی مورد بررسی قرار گرفت.

در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی با رأی و نظر هیئت داوران، از دکتر ولید آلبوناصر به دلیل تعهد، تخصص، نوآوری و نقش‌آفرینی مؤثر در ارتقای جایگاه روابط‌عمومی، تجلیل و قدردانی شد.

آلبوناصر در سال‌های اخیر افتخارات متعددی در حوزه روابط‌عمومی از جمله دیپلم افتخار و تندیس روابط‌عمومی برتر ایران در هجدهمین جشنواره ملی انتشارات، مدیر برتر در جشنواره ملّی روابط‌عمومی‌ها و مدیر روابط‌عمومی برتر ایران در بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی را کسب کرده است.

ایشان با انتشار سه کتاب در حوزه روابط‌عمومی و ارائه رویکردی نو و خلاقانه، تحوّلات چشمگیری در این حوزه ایجاد کرده و به‌عنوان مدیری خلاق و پیشرو شناخته می‌شود. از چهارمین کتاب وی نیز در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی با عنوان «انقلاب هوش مصنوعی در روابط‌عمومی» رونمایی شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار