داشتن شبکه آبرسانی سالم و با کیفیت حق مسلم همه خوزستانی‌ها است

کشاورزنیوز
تاریخ انتشار: یکشنبه 17 تیر 1397 | 09:22 ق.ظ
داشتن شبکه آبرسانی سالم و با کیفیت حق مسلم همه خوزستانی‌ها است استاندار خوزستان گفت: داشتن شبکه آبرسانی سالم و با کیفیت حق مسلم همه مردم استان بوده و نباید در انجام وظایف خود در این رابطه کوتاهی کنیم.

به گزارش کشاورزنیوز، استاندار خوزستان در آئین کلنگ‌زنی فاز دوم پروژه آبرسانی به روستاهای شاوه شهرستان رامشیر اظهار داشت: ما باید همت بورزیم و برای توسعه و آبادانی خوزستان تلاش کنیم و به یاد داشته باشیم تعامل، تفکر و نقد سازنده مایه پیشرفت و توسعه است و انسان را برای رشد به تفکر وا می‌دارد.

استاندار خوزستان با بیان وجود اختلاف نظر در برخی امور استان، گفت: اگر چه در برخی امور اختلاف نظراتی در استان وجود دارد اما برای توسعه خوزستان هیچ اختلافی با هم نداریم.

وی با اشاره به اینکه داشتن شبکه آبرسانی سالم و با کیفیت حق مسلم همه مردم استان بوده و نباید در انجام وظایف خود در این خصوص کوتاهی کنیم، گفت: پروژه‌های آبرسانی روستاها در ماه‌های اخیر با جدیت بیشتری پیش می‌رود چون که برقراری شرایط ماندگاری در روستاها از اولویت‌های ما است.

مردم رامشیر از عواید مثبت نفت بهره‌مند شوند

سید مجید حسینی‌نژاد سرپرست فرمانداری رامشیر نیز در این مراسم عنوان کرد‌: خشکسالی و کمبود بارندگی مشکلات زیادی را در شهرها و به ویژه روستاها ایجاد کرده است.

وی افزود: شهرستان رامشیر با داشتن بالغ بر ۳۰۰ حلقه چاه فعال و نیمه فعال هزاران بشکه نفت را در سال تولید می‌کند و امید می‌رود که مردم این منطقه از نعمت این سرمایه ملی بهره‌مند شوند.

سرپرست فرمانداری رامشیر بیان کرد: به ثمر رسیدن پروژه غدیر در همچین شرایط سخت کنونی همانند معجزه بود که با مدیریت درست در حال انجام است و اجرای کامل پروژه آبرسانی غدیر بسیاری از مشکلات شهرها و روستاها را برطرف خواهد کرد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار