وقتیکه ثروتمندترین نهاد اقتصادی کشاورزی خوزستان با رسانه ها وارد تعامل می شود!

سمیه غافلی
تاریخ انتشار: دوشنبه 9 مهر 1397 | 10:56 ق.ظ
وقتیکه ثروتمندترین نهاد اقتصادی کشاورزی خوزستان با رسانه ها وارد تعامل می شود! کشاورزنیوز

در راستای شفاف سازی کشاورزنیوز؛

وقتیکه ثروتمندترین نهاد اقتصادی کشاورزی خوزستان با رسانه ها وارد تعامل می شود!

پایگاه خبری تحلیلی کشاورزنیوز
در راستای شفاف سازی بخش کشاورزی استان خوزستان از فعالیت و عملکرد قدیمیترین، ثروتمندترین و قدرتمندترین بخش اقتصادی این صنعت پرده برداشت!

در این راستا؛ اتحادیه تعاون روستایی استان خوزستان با مدیریت بیش از یک دهه جناب هوشنگ افسردیر برای اولین بار جهت تنویر افکار عمومی بخش کشاورزی، توسط این رسانه مورد ارزیابی و به اطلاع عموم رسید.
که خوشبختانه این نهاد قدرتمند اقتصادی کشاورزی بالاخره با گذشت بیش از ۱۰ سال با رسانه های استان وارد تعامل شد!

 

بر اساس این گزارش، اقدام کشاورزنیوز؛ باعث شد،بعد از سال ها اتحادیه تعاون روستایی به عنوان یکی از ثروتمندترین نهادهای اقتصادی خوزستان، بالاخره خبری به رسانه های استان رساند واقدام به ارجاع وچاپ آگهی رپرتاژ از عملکرد مدیریت این اتحادیه به صورت گسترده در رسانه های مجاز وحتی غیر مجاز بنامید.

لازم به ذکر است؛ به گفته اکثر رسانه های مکتوب و غیر مکتوب استان، این اقدام رسانه ای اتحادیه تعاون روستایی استان در طول این یک دهه بی سابقه بوده است!

ضمن استقبال از اقدام افسردیر، مدیرعامل اتحادیه تعاون روستایی استان، به نظر می رسد بایستی این سیاست حداقل برای آگاه سازی جامعه کشاورزی از سالها قبل پیاده سازی می شد!

پایگاه خبری تحلیلی کشاورز نیوز؛ به زودی در نقد و روشنگری موارد مطروحه در این گزارش آگهی مربوط به عملکرد مدیریت اتحادیه ثروتمند تعاون روستایی ، با ارائه مستندات در نحوه خدمات رسانی به جامعه کشاورزی استان ، بررسی میزان اثرگذاری این خدمات و نقش مثبت و یا منفی این اتحادیه در وضعیت فعلی بخش کشاورزی ،مطالبی را به رشته تحریر در خواهد آورد.

وضعیت اسفناک فعلی بخش کشاورزی ومیزان اثرگذاری عملکرد این اتحادیه جهت بهبودی وضعیت صنعت کشاورزی مورد بررسی، ارزیابی و نشر قرار خواهد گرفت!


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار