دستور رئیس کل دادگستری استان خوزستان در خصوص رسیدگی فوری به تصادف زنجیره‌ای در محور اهواز _خرمشهر

تاریخ انتشار: یکشنبه 5 دی 1400 | 08:29 ق.ظ
دستور رئیس کل دادگستری استان خوزستان در خصوص رسیدگی فوری به تصادف زنجیره‌ای در محور اهواز _خرمشهر رئیس کل دادگستری استان خوزستان ازصدور دستوری به دادستان خرمشهر در خصوص بررسی و پیگیری فوری تصادف زنجیره‌ای در محور اهواز- خرمشهر خبر داد. 🔴 حجت الاسلام والمسلمین صادق مرادی از صدور دستوری به دادستان خرمشهر در خصوص بررسی و پیگیری فوری تصادف زنجیره ای در محور اهواز- خرمشهر خبر داد و گفت: دستور رسیدگی […]

رئیس کل دادگستری استان خوزستان ازصدور دستوری به دادستان خرمشهر در خصوص بررسی و پیگیری فوری تصادف زنجیره‌ای در محور اهواز- خرمشهر خبر داد.

🔴 حجت الاسلام والمسلمین صادق مرادی از صدور دستوری به دادستان خرمشهر در خصوص بررسی و پیگیری فوری تصادف زنجیره ای در محور اهواز- خرمشهر خبر داد و گفت: دستور رسیدگی در خصوص مشخص شدن مقصرین اعم از راننده یا سایر عوامل تاثیرگذار در وقوع این حادثه صادر شده است.

رئیس کل دادگستری استان خوزستان اضافه کرد: امروز صبح در محور خرمشهر_اهواز یک تصادف زنجیره‌ای رخ داده است که در آن ۶ دستگاه خودرو با یکدیگر برخورد کردند و تعدادی از هموطنانمان فوت و مجروح شده اند.

وی ادامه داد: دستورات لازم برای بررسی علت این حادثه صادر شده است و پس از تکمیل تحقیقات،نتایج آن به صورت کامل به اطلاع هموطنان خواهد رسید.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار