تشکیل ستاد هماهنگی استقبال از نوروز در شهرداری اهواز

تاریخ انتشار: سه شنبه 12 بهمن 1400 | 19:25 ب.ظ
تشکیل ستاد هماهنگی استقبال از نوروز در شهرداری اهواز رضا امینی شهردار اهواز در نخستین جلسه هماهنگی استقبال از نوروز ۱۴۰۱ که با حضور معاونین، مدیران مناطق و سازمانهای تابعه برگزار شد اظهار کرد: همه سازمانهای زیر مجموعه شهرداری به ویژه واحد زیبا سازی در راستای استقبال و آماده سازی شهر برای نوروز از طلایه داران این ستاد هستند. وی با اشاره به هدف […]

رضا امینی شهردار اهواز در نخستین جلسه هماهنگی استقبال از نوروز ۱۴۰۱ که با حضور معاونین، مدیران مناطق و سازمانهای تابعه برگزار شد اظهار کرد: همه سازمانهای زیر مجموعه شهرداری به ویژه واحد زیبا سازی در راستای استقبال و آماده سازی شهر برای نوروز از طلایه داران این ستاد هستند.

وی با اشاره به هدف از تشکیل این ستاد افزود: هر سازمانی طبیعتا خدماتی را در ایام نوروز به شهروندان ارائه می‌دهد که باید به نحو احسن و با نظارت کامل انجام شود تا در پی آن شاهد رضایت حداکثری شهروندان و میهمانان نوروزی باشیم و تمام تلاش و تمرکزمان از امروز بر این مهم خواهد بود.

شهردار اهواز گفت: نصب اِلمان‌های ویژه نوروز، نورپردازی و بهسازی آب نماها و میدان های سطح شهر و نور پردازی پل ها برای زیباسازی شهر با هدف استقبال از نوروز ۱۴۰۱ نیز در دستورکار شهرداری قرار دارد.

امینی عنوان کرد: جمع آوری نخاله‌ها، رنگ‌آمیزی جداول، شست و شوی معابر و میادین، جمع آوری سگ‌های بلاصاحب، تعمیر و تجهیز سرویس‌های بهداشتی ورودی و خروجی شهر و پارک‌ها و به‌ روز رسانی روشنایی‌های پارک و جاده های ساحلی از جمله برنامه‌های ستاد استقبال از بهار شهرداری اهواز است.

وی در پایان از تشکیل ۲۲ کمیته در راستای اجرای اقدامات استقبال از نوروز خبر داد و گفت: وظایف هر یک از کمیته ها تعیین و به آنها اعلام شده است، همچنین برنامه های دیگری در دستور کار داریم که مهمترین آنها برپایی کیوسک های “از من بپرس” و اقدامات لازم فرهنگی برای میهمانان نوروزی، معرفی شهر اهواز و توزیع کتابچه های مخصوص برای راهیان نور و استقبال از آنها و اجرای برنامه های شاد در فضای شهر و پارک ها با رعایت پروتکل های بهداشتی از دیگر برنامه ها به شرط وضعیت مطلوب کرونا است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار