لزوم نوسازی حداقل ۵۰ درصد تاکسی‌ها در اهواز

تاریخ انتشار: شنبه 26 آذر 1401 | 09:02 ق.ظ
لزوم نوسازی حداقل ۵۰ درصد تاکسی‌ها در اهواز سرپرست سازمان تاکسیرانی اهواز: نوسازی ۵۰ درصد تاکسی‌ها، معادل یکهزار دستگاه خودرو در این کلانشهر الزامی است.

امیر صفی خانی با تبریک ۲۶ آذرماه و روز حمل و نقل گفت: در حوزه ناوگان تاکسیرانی اهواز شرایط مطلوبی ندارد و در حال حاضر یک هزار و ۳۵۰ دستگاه تاکسی در سطح این کلانشهر فعال هستند.

او با بیان اینکه از نظر تعداد تاکسی فعال، حداقل ۸ هزار دستگاه تا رسیدن به تعداد استاندارد فاصله داریم، افزود: بیشتر خودرو‌های فعال در سطح شهر فرسوده هستند و در ۱۳ سال اخیر فقط ۲۲۰ دستگاه نوسازی شده است.

صفی خانی به پیگیری ۲ راهکار برای رفع مشکلات ناوگان حمل و نقل عمومی اشاره کرد و ادامه داد: وزیر کشور باید به این مشکل توجه ویژه‌ای داشته باشد تا بتوانیم حداقل ۵۰ درصد خودروها، معادل یکهزار و ۳۵۰ تاکسی را نوسازی کنیم.

سرپرست سازمان تاکسیرانی اهواز به تصمیم دولت برای توزیع ۱۰ هزار دستگاه تاکسی سورن در سطح کشور اشاره و اضافه کرد: باتوجه به شرایط نامطلوب حمل و نقل عمومی اهواز، باید مسئولان سهمیه بیشتری را مطالبه کنند.

به گفته این مقام مسئول؛ پیگیری جدی موضوع براینوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی اهواز درحال انجام است و باید مسئولان کشوری همکاری داشته باشند تا وضعیت حمل و نقل اهواز همانند سایر کلانشهر به حد استاندارد برسد و شهروندان مشکلی برای تردد نداشته باشند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار