شهردار آبادان : عملیات زیرسازی معابر خاکی در حال انجام است

تاریخ انتشار: دوشنبه 1 اسفند 1401 | 09:23 ق.ظ
شهردار آبادان : عملیات زیرسازی معابر خاکی در حال انجام است شهردار آبادان از انجام عملیات زیرسازی در پنج خیابان این شهر خبر داد و گفت کار درحال انجام است.  یاسین کاوه پور اظهار کرد: در راستای نوسازی معابر آبادان، عملیات زیرسازی در خیابان های ذوالفقار ۱۴۳، ۱۳۱، ۷۹ و ۸۰ توسط سازمان عمران شهرداری انجام شد و معابری دیگر دردست اقدام است. وی افزود: همچنین […]

شهردار آبادان از انجام عملیات زیرسازی در پنج خیابان این شهر خبر داد و گفت کار درحال انجام است.
 یاسین کاوه پور اظهار کرد: در راستای نوسازی معابر آبادان، عملیات زیرسازی در خیابان های ذوالفقار ۱۴۳، ۱۳۱، ۷۹ و ۸۰ توسط سازمان عمران شهرداری انجام شد و معابری دیگر دردست اقدام است.

وی افزود: همچنین عملیات زیرسازی در یکی از خیابان های کوی نیرو نیز توسط سازمان عمران جهت اجرای آسفالت در این خیابان و تسهیل در تردد ساکنان منطقه آغاز گردید.

شهردار آبادان در پایان به عملیات آسفالت در حال انجام سطح شهر اشاره کرد و گفت: در حال حاضر عملیات زیرسازی، آسفالت، روکش و لکه گیری معابر مختلف نظیر خیابان های ۴۰ متری ذوالفقاری، کوی فرهنگیان و فاز یک و دو امیرآباد در حال انجام است و در تلاش هستیم تا جهت رضایتمندی بیشتر شهروندان گرامی در ماه های آتی بتوانیم پس از اتمام اجرای شبکه های فاضلاب و سایر زیرساخت ها، سطح بیشتری از معابر را روکش آسفالت نماییم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار