جلوگیری از خروج دام و گوشت از خوزستان برای کنترل قیمت‌ها

تاریخ انتشار: چهارشنبه 10 اسفند 1401 | 09:18 ق.ظ
جلوگیری از خروج دام و گوشت از خوزستان برای کنترل قیمت‌ها معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان: برای کنترل قیمت گوشت، از صادرات و قاچاق آن از استان جلوگیری می‌کنیم.
 

عبدالهادی فرخ تبار با بیان اینکه قیمت اقلامی از جمله مرغ و گوشت قرمز از سوی سازمان صمت خوزستان مشخص می‌شود، گفت: براساس قیمتی که این سازمان اعلام می‌کند، سازمان جهاد کشاورزی به صورت روزانه بازار را رصد می‌کند.

وی جلوگیری از خروج گوشت قرمز و دام به هر نحوی از استان و یا صادرات و قاچاق آن را یکی از کار‌های انجام‌شده برای مدیریت قیمت این کالای اساسی عنواو کرد و افزود: همچنین گوشت قرمز منجمد به اندازه نیاز مردم در بازار توزیع می‌شود.

فرخ تبار با بیان اینکه توزیع گوشت در بازار تا زمان تنظیم قیمت گوشت قرمز ادامه دارد، افزود: هیچ مشکلی در توزیع گوشت قرمز منجمد در بازار خوزستان وجود ندارد و به زودی نیز یک محموله دیگر وارد استان خواهد شد.

این مقام مسئول میانگین قیمت گوشت قرمز منجمد توزیع شده در بازار استان بسته به قطعه گوشت را از کیلویی ۱۳۰ تا ۱۶۰ هزار تومان اعلام کرد و ادامه داد: این محصول پرمصرف در فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان درحال توزیع است.

به گفته معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان؛ نظارت بر بازار در خصوص افزایش قیمت گوشت قرمز از سوی بازرسان سازمان صمت، جهاد کشاورزی و تعزیرات حکومتی در حال انجام است.

فرخ تبار دلیل افزایش قیمت نهاده‌های دامی با توجه به اینکه به دلار و وارداتی هستند را از عوامل موثر در افزایش نرخ گوشت قرمز در بازار دانست.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار