مهار آتش سوزی فضای سبز منطقه فداییان اسلام (نیوساید) اهواز

تاریخ انتشار: شنبه 27 خرداد 1402 | 10:02 ق.ظ
مهار آتش سوزی فضای سبز منطقه فداییان اسلام (نیوساید) اهواز آتش سوزی فضای سبز منطقه مسکونی کوی فداییان اسلام (نیوساید) اهواز پس از ۳ ساعت تلاش آتش‌نشانی مناطق نفت‌خیز و شهرداری اهواز و بدون تلفات جانی مهار شد.

آتش سوزی فضای سبز منطقه مسکونی کوی فداییان اسلام (نیوساید) اهواز روز پنجشنبه ۲۵ خرداد پس از ۳ ساعت تلاش تیم‌های آتش نشانی مهار شد.

 

در این آتش سوزی، فضای تعدادی از منازل مسکونی دچار حریق شد اما به فضای زیر بنایی هیچ یک از واحد‌های مسکونی خسارتی وارد نشد.

 

به جهت مهار آتش، تیم آتش‌نشانی از شرکت کارون با ۵ خودرو، تیم آتش‌نشانی از شرکت مارون با یک خودرو و ۴ تانکر آب رسان و همچنین تیم آتش‌نشانی از سوی شهرداری اهواز با ۴ خودرو در کنار حضور ۲ آمبولانس از بهداشت و درمان نفت در عملیات اطفاء حریق حضور داشتند.

 

گفتنی است، حضور به موقع نیروهای حراست مناطق نفت‌خیز در اعلام حریق، هدایت تیم‌های آتش‌نشانی و همچنین کمک رسانی به ساکنان برای مهار آتش و جلوگیری از سرایت آتش به بخش فضای مسکونی منازل بسیار پراهمیت بود که توسط اداره HSE مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

در پایان  ذکر این نکته ضروریست  که با توجه به اقتضائات فصلی و گرم شدن تدریجی هوا و وزش بادهای موسمی، ساکنین محترم مناطق مسکونی نفت اهتمام بیشتری نسبت به رعایت الزامات ایمنی و توجه به دستورالعمل های مدیریت های ایمنی، بهداشت و‌محیط زیست و نیز مدیریت عملیات غیرصنعتی داشته باشند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار