تحقق ۱۰ درصد برنامه اشتغال در خوزستان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 21 تیر 1402 | 11:50 ق.ظ
تحقق ۱۰ درصد برنامه اشتغال در خوزستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان: ۱۰ درصد برنامه اشتغال در استان محقق شده است.

اصغر رشنودی با بیان اینکه ۴۰ دستگاه در خوزستان موظف به ایجاد ۶۳ هزار شغل هستند، گفت: تاکنون حدود ۱۰ درصد از برنامه اشتغال استان محقق شده است.

وی با اشاره به توسعه اشتغال فرابخشی در استان، افزود: امیدواریم تا پایان سال ۱۴۰۲، بیش از ۱۰ هزار شغل در حوزه اشتغال فرابخشی ایجاد کنیم.

رشنودی ادامه داد: همه سیاست‌های اشتغالزایی استان نباید صرفا منوط به پرداخت تسهیلات باشد، بلکه سرمایه‌های مردم باید در جهت تولید و اشتغال‌زایی به کار گرفته شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با بیان اینکه اشتغال پایدار از طریق پرداخت تسهیلات هدف‌دار ایجاد می‌شود، اضافه کرد: با همکاری دستگاه‌های مربوط باید زمینه جذب و پرداخت تسهیلات کم بهره اشتغالزایی به متقاضیان ایجاد کسب و کار‌های مختلف در استان را در قالب تبصره ۱۶ قانون بودجه ۱۴۰۱ فراهم کنند.

وی می‌گوید: دولت همه توان خود را بکار گرفته تا بتواند مشکلات مردم را حل کند و اشتغال به عنوان یک موضوع جدی در دستور کار دولتمردان قرار دارد.

رشنودی پایان سال مالی بودجه ۱۴۰۱ را پایان تیرماه اعلام کرد و گفت: میزان پرداخت تسهیلات کم‌بهره اشتغال‌زایی به استان در قالب جزء ۲ بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه ۱۴۰۱، حدود ۳۰ هزار و ۸۲۰ میلیارد ریال بوده که از این میزان تاکنون ۱۰ هزار و ۲۸۰ میلیارد ریال پرداخت شده است.

وی ادامه داد: برای جذب باقی مانده این سهمیه تا پایان تیرماه فرصت داریم که امیدوارم سهم قابل قبولی را در این خصوص جذب و به متقاضیان پرداخت کنیم.

رشنودی تاکید کرد: اگر به دنبال حل مشکل اشتغال هستیم باید ظرفیت مردمی را پای کار بیاوریم و در این راه اقتصاد تعاونی، می‌تواند به عنوان یک الگوی موفق گره‌گشا باشد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار