ملاقات عمومی شهردار اهواز طبق روال هر دوشنبه برگزار شد

تاریخ انتشار: سه شنبه 10 مرداد 1402 | 09:28 ق.ظ
ملاقات عمومی شهردار اهواز طبق روال هر دوشنبه برگزار شد تعدادی از شهروندان اهوازی در دیدار با امینی شهردار اهواز مطالبات پیشنهادات و درخواست‌های خود را مطرح کردند. رضا امینی شهردار اهواز در حاشیه این دیدار گفت: مردم در نظام اسلامی ولی نعمت مسئولان به شمار می‌روند شهردار اهواز افزود: برگزاری جلسات ملاقات عمومی موجب ارتباط مستقیم و بی‌واسطه مسئولین و مردم می‌شود و این […]

تعدادی از شهروندان اهوازی در دیدار با امینی شهردار اهواز مطالبات پیشنهادات و درخواست‌های خود را مطرح کردند.

رضا امینی شهردار اهواز در حاشیه این دیدار گفت: مردم در نظام اسلامی ولی نعمت مسئولان به شمار می‌روند

شهردار اهواز افزود: برگزاری جلسات ملاقات عمومی موجب ارتباط مستقیم و بی‌واسطه مسئولین و مردم می‌شود و این کار واجد برکات زیادی است.

امینی خاطرنشان کرد: در مجموعه مدیریت شهری همه ارکان موظفند پاسخگوی افکار عمومی باشند و برای تحقق این امر می‌بایست از تمام راهکارها نظیر برگزاری جلسات ملاقات عمومی، حضور در مساجد و محلات استفاده کرد.

شهردار اهواز اضافه کرد: تکریم ارباب رجوع به نحوی که حقوق شهروندان برابر قوانین و مقررات استیفا شود در سرلوحه فعالیت‌های شهری در این دوره قرار دارد.

امینی در پایان خاطرنشان ساخت: باور داریم که شهر با همکاری و همراهی شهروندان ساخته خواهد شد و تصمیمات مدیریت شهری اگر مبتنی بر مطالبات و درخواست‌های شهروندان باشد؛ توفیق خواهد داشت.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار