تداوم استقرار توده هوای گرم روی خوزستان

تاریخ انتشار: یکشنبه 22 مرداد 1402 | 09:18 ق.ظ
تداوم استقرار توده هوای گرم روی خوزستان مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش‌بینی تداوم وقوع دماهای ۴۹ درجه و بالاتر در برخی نقاط استان خبر داد. محمد سبزه‌زاری ، اظهار کرد: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی، تا روز دوشنبه استقرار توده هوای گرم و وقوع دماهای ۴۹ درجه و بالاتر در مناطق جنوبی، غربی، مرکزی و بخش‌هایی از شمال استان خوزستان را نشان می‌دهد. وی افزود: […]

مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش‌بینی تداوم وقوع دماهای ۴۹ درجه و بالاتر در برخی نقاط استان خبر داد.

محمد سبزه‌زاری ، اظهار کرد: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی، تا روز دوشنبه استقرار توده هوای گرم و وقوع دماهای ۴۹ درجه و بالاتر در مناطق جنوبی، غربی، مرکزی و بخش‌هایی از شمال استان خوزستان را نشان می‌دهد.

وی افزود: تا آخر هفته هم با شدت و ضعف تداوم حضور جریانات جنوبی و افزایش رطوبت و شرجی و بعضا مه رقیق در مناطق ساحلی، جنوبی، غربی و مرکزی مشاهده می‌شود.

سبزه‌زاری بیان کرد: همچنین با توجه به بالا بودن ضرایب ناپایداری تا اواخر وقت امروز، احتمال رگبار و رعد و برق پراکنده و وزش تندباد لحظه‌ای به صورت نقطه‌ای در برخی نقاط استان خوزستان به ویژه در ارتفاعات شرقی و شمال شرقی استان وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته امیدیه با ۵۰.۴ و ایذه ۲۳.۹ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان خوزستان بوده‌اند. تغییرات دمای اهواز در این مدت بین ۳۰.۶ و ۴۹.۴ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار