پهلوگیری کشتی ۴۲ هزار تنی روغن خام در بندر امام (ره)

تاریخ انتشار: دوشنبه 23 مرداد 1402 | 10:02 ق.ظ
پهلوگیری کشتی ۴۲ هزار تنی روغن خام در بندر امام (ره) مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان از پهلوگیری کشتی ۴۲ هزار تنی حامل روغن خوراکی خام در اسکله بندر امام خمینی (ره) خبر داد. امید جهان نژادیاناظهار کرد: این کشتی در اسکله بندر امام خمینی (ره) پهلو گرفته و پس از تخلیه محموله آن به مراکز استاندارد ذخیره‌سازی ارسال می‌شود. وی اظهار کرد: این […]

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان از پهلوگیری کشتی ۴۲ هزار تنی حامل روغن خوراکی خام در اسکله بندر امام خمینی (ره) خبر داد.

امید جهان نژادیاناظهار کرد: این کشتی در اسکله بندر امام خمینی (ره) پهلو گرفته و پس از تخلیه محموله آن به مراکز استاندارد ذخیره‌سازی ارسال می‌شود.

وی اظهار کرد: این محموله از کشور آرژانتین و توسط شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران که وابسته به وزارت جهاد کشاورزی است، خریداری شده است.

جهان نژادیان ضمن مطلوب دانستن ذخایر کالاهای اساسی بیان کرد: تا به امروز ۱۵۸ هزار تن مواد اولیه روغن خوراکی به عنوان ذخیره استراتژیک در بندر امام خمینی (ره) موجود است.

وی تصریح کرد: بندر امام خمینی (ره) دروازه اصلی واردات کالاهای اساسی است و با استفاده از ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل توانسته بیش از ۷۰ درصد از کالاهای اساسی فله بار کشور را از طریق خطوط حمل و نقل جاده‌ای، ریلی و دریایی به سراسر کشور منتقل کند. 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار