کاهش ۹ درصدی مصرف گاز در بخش صنایع خوزستان

تاریخ انتشار: دوشنبه 30 مرداد 1402 | 08:29 ق.ظ
کاهش ۹ درصدی مصرف گاز در بخش صنایع خوزستان رئیس امور اندازه گیری و توزیع گاز شرکت گاز خوزستان از کاهش ۹ درصدی مصرف گاز در بخش صنایع خوزستان در سه ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

علی طیبی گفت: بیش از ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون متر مکعب گاز طبیعی طی سه ماهه نخست سال جاری در بخش‌های خانگی، صنعتی و تجاری مصرف شده است که نسبت به مدت مشابه در بخش صنعتی کاهش ۹ درصدی و در بخش خانگی و تجاری کاهش ۱۰ درصدی داشته است.

وی با بیان مطلب فوق افزود: نقش اطلاع رسانی در مدیریت مصرف انرژی عامل بسیار مهمی است که این شرکت با برنامه ریزی سالانه و نشست‌های مستمر با مشترکین عمده و جزء و برگزاری دوره‌های آموزشی استفاده ایمن و بهینه از انرژی به خصوص گاز طبیعی از جمله تحقق این مهم بوده است.

علی طیبی با اشاره به اینکه ۷۰ درصد سبد انرژی استان را گاز تشکیل می‌دهد، گفت: میزان مصرف گاز سه ماهه نخست سال جاری استان خوزستان در بخش صنایع ۴ میلیارد و ۴۶۵ میلیون مترمکعب و در بخش خانگی و تجاری ۲۳۱ میلیون و ۷۱۵ هزار مترمکعب بوده است.

رئیس امور اندازه گیری و توزیع گاز شرکت گاز استان خوزستان تصریح کرد: همکاران ما در شرکت گاز خوزستان با آمادگی کامل و به صورت شبانه روزی در تلاشند تا با مدیریت صحیح و بهینه توزیع گاز، امکان بهره مندی پایدار از این نعمت الهی را برای همه مشترکین استان فراهم کنن


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار