ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغلی توسط دستگاه‌های اجرایی خوزستان

تاریخ انتشار: یکشنبه 7 آبان 1402 | 08:41 ق.ظ
ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغلی توسط دستگاه‌های اجرایی خوزستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغلی توسط دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد.

اصغر رشنودی میزان تعهد اشتغال خوزستان برای امسال را ایجاد ۶۳ هزار فرصت شغلی توسط ۳۹ دستگاه عنوان کرد و گفت: تاکنون بیش از ۴۰ هزار فرصت شغلی ایجاد و ۶۹ درصد تعهد اشتغال محقق شده است.

وی بر نظارت و راستی‌آزمایی شغل‌های ثبت شده در سامانه رصد تاکید کرد و افزود: همه دستگاه‌ها موظف هستند که در ثبت اطلاعات دقت لازم را انجام دهند.

رشنودی با بیان اینکه میزان تحقق اشتغال ثبت شده در عمده شهرستان‌های استان خوزستان بیش از ۵۰ تا ۶۰ درصد است، ادامه داد: فقط یک تا ۲ شهرستان از میانگین کشوری پایین‌تر هستند.

به گفته مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان؛ استان ما از نظر تعداد ایجاد شغل ثبت شده در سامانه رصد اشتغال، در میان استان‌های کشور جایگاه مطلوبی دارد و امیدواریم این روند با شتاب بیشتری همچنان ادامه داشته باشد.

وی می‌گوید: با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان، عملکرد خوبی در حوزه اشتغال ارائه شده و تعهدات به صورت کامل عملیاتی شود.

میزان تعهد پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی از سوی بانک‌های استان بیش از ۳۰ هزار میلیارد ریال اعلام شد که با پیگیری‌های استاندار خوزستان بیش از ۱۸ هزار میلیارد ریال آن پرداخت شده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار