تجلیل از کارمندان نمونه صنعت نفت در شرکت نفت و گاز اروندان

تاریخ انتشار: سه شنبه 7 آذر 1402 | 10:58 ق.ظ
تجلیل از کارمندان نمونه صنعت نفت در شرکت نفت و گاز اروندان در آیینی از کارکنان نمونه صنعت نفت در شرکت نفت و گاز اروندان تجلیل بعمل آمد.
صبح روز( دوشنبه ۶ آذرماه ۱۴۰۲)، در حاشیه جلسه تولید این شرکت با حضورمهندس عبدالله عذاری اهوازی مدیرعامل و مدیران و روسای این شرکت آیین معرفی کارکنان نمونه در سال ۱۴۰۱ برگزار شد، و از آقای رضا جوان(در رده کارکنان رسمی) و خانم افسانه جلیلیان(در رده کارکنان قراردادی) به عنوان کارمندان نمونه صنعت نفت در شرکت نفت و گاز اروندان با اهدا لوح و هدایایی تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

در این نشست مهندس عذاری اهوازی ضمن تقدیر از زحمات و تلاش کلیه کارکنان تلاشگر این شرکت از سال گذشته تاکنون افزود؛ همه مدیران، روسا و کارکنانی که با کار جهادی خود موجب ارتقای فرهنگ سازمان شده اند شایسته تقدیر هستند، لذا ضمن تبریک مجدد به اقای جوان و خانم جلیلیان برای همه آنان آرزوی سربلندی و موفقیت بیش از پیش دارم.

گفتنی است طرح کارمندان نمونه سال ۱۴۰۱ توسط کمیته های مربوطه شرکت ملی نفت ایران ارزیابی و اجرا گردیده، و در ۲ رده کارکنان رسمی و قراردادی بر پایه امتیاز کسب شده توسط مدیریت کارمند در ده شاخص مصوب می باشد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار