عشایر از ارکان اصلی تامین امنیت غذایی کشور

تاریخ انتشار: شنبه 11 آذر 1402 | 11:40 ق.ظ
عشایر از ارکان اصلی تامین امنیت غذایی کشور مدیر جهاد کشاورزی دزفول:عشایر یکی از ارکان اصلی تامین امنیت غذایی کشور هستند و همه باید تلاش کنیم تولید در مناطق عشایری پایدار بماند.

مدیر جهاد کشاورزی دزفول گفت: نمایشگاه دستاورد‌های زنان روستایی و عشایری با ارائه محصولات تولیدی عشایر و روستایی شامل صنایع دستی، محصولات پروئتینی و لبنی، کره، پنیر، روغن حیوانی، عسل، گیاهان دارویی، پوشاک و سایر دست‌ساخته‌ها و دست بافته‌های عشایر و روستاییان در پارک خانواده شهرستان دزفول برگزار شد.

 بهروز قمرزاده مدیر جهاد کشاورزی دزفول عنوان کرد: عشایر یکی از ارکان اصلی تامین امنیت غذایی کشور هستند و همه باید تلاش کنیم تولید در مناطق عشایری پایدار بماند.

وی در ادامه افزود: عشایر به عنوان یک نیروی کار مهم در بخش‌های مختلف اقتصادی شهرستان‌ها و روستا‌ها شناخته می‌شوند و معمولاً در زمینه‌های کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی و حمل و نقل فعالیت دارند و نقش بسیار مهمی در تأمین غذا و کالا‌های اولیه برای جامعه دارند.

قمرزاده با بیان این مطلب که امروز هویت فرهنگی عشایر عزیز با انقلاب و ارزش‌های اسلامی عجین شده که برای عصر‌ها و نسل‌ها ماندگار است گفت: حمایت از این قشر باید توسط دستگاه‌های اجرایی مورد توجه قرار گیرد و مشکلات آنها شناسایی و مرتفع شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار