افزایش ۶۸ درصدی تولید قطعات در شرکت ملی حفاری ایران

تاریخ انتشار: سه شنبه 26 دی 1402 | 08:35 ق.ظ
افزایش ۶۸ درصدی تولید قطعات در شرکت ملی حفاری ایران مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران از افزایش ۶۸ درصدی تولید قطعات در این شرکت در ۳ سال اخیر خبر داد.
محمدعلی بیگ‌زاده در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات صنعت نفت در اهواز گفت: با توجه به سیاست‌های کلان دولت سیزدهم سرعت کار در حوزه تولید قطعات داخلی افزایش چشمگیری یافته است، بطوریکه با حمایت دولت از قطعه سازان داخلی تولید قطعات در ۳ سال اخیر ۶۸ درصد در شرکت ملی حفاری ایران افزایش نشان می‌دهد.
 
وی با اشاره به قطعاتی که در دست ساخت است گفت: قطعات در دست تولید در واقع گردش کار و فرآیند تولید طی سال‌های آینده را نشان می‌دهد و به نوعی حاکی از نهادینه شدن ساخت داخل است.
 
بیگ زاده ادامه داد: قطعات بومی‌سازی شده و تولید شده داخلی منجر به توسعه تجهیزات خواهد شد.
 
مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به ارتباط بیش از پیش این شرکت با دانشگاه‌ها دبه منظور ارتقای سطح علمی، فنی و دانشی تولیدات، اضافه کرد: در ۳ سال اخیر ۱۲ تفاهم نامه به ارزش ۴۰ میلیارد ریال با دانشگاه‌های مختلف استان و دانشگاه‌های مطرح کشور به امضا رسیده است.
 
وی نرم افزار اصول جامع مهندسی و شبیه‌ساز آنلاین کنترل فوران را ۲ نمونه از محصولاتی که با همکاری دانشگاه‌ها و در قالب این تفاهمنامه‌ها تولید شده نام برد، افزود: برای حفاری هوشمند طرح‌هایی در دست پیگیری داریم.
 
چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت نفت خوزستان با حضور ۲۸۱ مجموعه نفتی از ۱۶ استان کشور روز گذشته با حضور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در محل نمایشگاه بین‌المللی نفت اهواز گشایش یافت.
 
این نمایشگاه از ۲۴ تا ۲۷ دی ماه جاری از ساعت ۹ تا ۱۷ برای بازدید عموم‌مردم، صنعتگران و سازندگان تجهیزات نفتی دایر است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار