آماده سازی سه هزار و ۵۵۱ شعبه اخذ رای در خوزستان

تاریخ انتشار: دوشنبه 2 بهمن 1402 | 08:38 ق.ظ
آماده سازی سه هزار و ۵۵۱ شعبه اخذ رای در خوزستان رئیس ستاد انتخابات خوزستان: سه هزار و ۵۵۱ شعبه اخذ رای برای انتخابات یازدهم اسفند ماه در استان آماده سازی شده است.

عبدالله افرازه شهاوند عصر یکشنبه در نشست هم اندیشی انتخاباتی با عوامل انتخاباتی شهرستان‌های شوش، کرخه و اندیمشک در شهرستان شوش گفت: میزان آمادگی حوزه‌های انتخابیه چهارده‌گانه خوزستان برای برگزاری انتخاباتی پرشور، امن، رقابتی و با مشارکت حداکثری در این استان به صورت مستمر در حال ارزیابی است و خوشبختانه روند برگزاری انتخابات در تمام حوزه‌های انتخاباتی استان بر اساس جدول زمانی تعیین شده در حال انجام است.
وی افزود: برای انتخابات یازدهم اسفند ماه امسال سه هزار و ۵۵۱ شعبه اخذ رای در استان  آماده سازی که این میزان نسبت به دوره قبل رشد ۱۲ درصدی را نشان می‌دهد.

رئیس ستاد انتخابات خوزستان ادامه داد: برنامه‌ریزی گسترده‌ای در ساماندهی و تکمیل زیرساخت‌ها شعبه‌های اخذ، فراهم کردن پشتیبانی و آموزش متولیان شعبه‌های اخذ رای در خوزستان انجام شده است و برای برگزاری هر چه بهتر و پرشورتر انتخابات تمام ظرفیت‌های استان به میدان آمده است.

شهاوند گفت: ساماندهی شعبه‌های اخذ رای استان در حال انجام است و  تعداد شعبه‌ها نهایی و زیرساخت‌های مورد نیاز این شعبه‌ها در حال تکمیل است.
رییس ستاد انتخابات خوزستان خط قرمز متولیان انتخابات در این استان را قانون و حراست از رای مردم دانست و بیان کرد: سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت چهار اصل مهم مورد تاکید در انتخابات اسفندماه امسال است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار