تجلیل از صندوق کار آفرینی امید در جشن خودکفایی ۱۰ هزار نفر از مددجویان خوزستانی

تاریخ انتشار: چهارشنبه 4 بهمن 1402 | 10:54 ق.ظ
تجلیل از صندوق کار آفرینی امید در جشن خودکفایی ۱۰ هزار نفر از مددجویان خوزستانی در این مراسم که با حضور سید مرتضی بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) و حسینی محراب استاندار خوزستان برگزار شد ، از دیناروند مدیر صندوق استان خوزستان تقدیر شد. بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت : صندوق کار آفرینی امید همچون سنوات قبل با حمایت مالی مددجویان کمیته امداد نقش موثری […]

در این مراسم که با حضور سید مرتضی بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) و حسینی محراب استاندار خوزستان برگزار شد ، از دیناروند مدیر صندوق استان خوزستان تقدیر شد.
بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت : صندوق کار آفرینی امید همچون سنوات قبل با حمایت مالی مددجویان کمیته امداد نقش موثری در خودکفایی خانواده های تحت پوشش داشته است و با ابراز امیدواری بیان کرد این همکاری ها همچنان به قوت خود در سالهای آتی باقی خواهد ماند . بختیاری به جهت پرداخت ۱۴۴ فقره تسهیلات اشتغال مجموعاً به مبلغ ۲۳۸ میلیارد ریال در دولت سیزدهم به مددجویان کمیته امداد توسط صندوق کار آفرینی امید خوزستان ، از دیناروند مدیر صندوق استان تقدیر بعمل آورد.

در ادامه شیبه مدیر کل کمیته امداد خوزستان با اشاره به ایجاد ۳۰ هزار فرصت شغلی با اعتباری بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال طی سال گذشته، گفت: برای ایجاد این میزان فرصت شغلی بخشی به صورت اعطای تسهیلات اشتغال و خودکفایی، بخشی توسط مراکز کاریابی هدایت شغلی و بخشی با گذراندن دوره‌های آموزش شغلی انجام شد..
مدیرکل کمیته امداد خوزستان ضمن تشکر از هماهنگی و همکاری چشمگیرصندوق کار آفرینی امید خوزستان با مجموعه کمیته امداد ، اشتغال پایدار و درآمد با ثبات برای مددجویان را بسیار محوری و مهم توصیف کرد و افزود: یکی از اهداف این جشن، معرفی الگوهای موفق، ترویج فرهنگ کار و تلاش و تجلیل از کارآفرینان موفق استان است.
شیبه معرفی کمیته امداد، به عنوان یک مجموعه کارآفرین و اشتغال زا را از دیگر اهداف این جشن برشمرد و بیان کرد: معرفی الگوهای موفق اشتغال از جنس خود مردم که با دریافت تسهیلات و تنها با داشتن عزم و اراده سعی و تلاش به جایگاه مناسبی در جامعه دست پیدا کرده و نقش موثری در تولید و تحقق شعار سال ایفا کنند، از مهمترین دستاوردهای این جشن است.
مدیرکل کمیته امداد خوزستان در پایان اضافه کرد: در حاشیه مراسم و در محوطه تالار مهر، نمایشگاه محصولا های تولیدی مددجویان تحت حمایت این نهاد نیز دایر و مددجویان توانمند شده این نهاد محصولات تولیدی خود را در زمینه های هنری صنایع دستی، پنل خورشیدی، پهپاد، تولید پوشاک، تولید عسل و فرآورده های آن، غرفه تولید محصول های دانش بنیان و… به معرض نمایش می گذارند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار