تداوم عملیات آسفالت معابر در منطقه ۶ اهواز

تاریخ انتشار: چهارشنبه 18 بهمن 1402 | 11:36 ق.ظ
تداوم عملیات آسفالت معابر در منطقه ۶ اهواز سیدرشید شجاعی نژاد گفت: عملیات روکش آسفالت و اجرای آسفالت همه معابر که از اولویت‌های اصلی شهری برای تامین رفاه حال شهروندان است، با شتاب ادامه دارد. وی افزود: مدیریت شهری با به کارگیری همه ظرفیت‌ها و امکانات موجود از همه توان خود برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان استفاده می‌کند و بر همین اساس […]

سیدرشید شجاعی نژاد گفت: عملیات روکش آسفالت و اجرای آسفالت همه معابر که از اولویت‌های اصلی شهری برای تامین رفاه حال شهروندان است، با شتاب ادامه دارد.

وی افزود: مدیریت شهری با به کارگیری همه ظرفیت‌ها و امکانات موجود از همه توان خود برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان استفاده می‌کند و بر همین اساس عملیات اجرای روکش آسفالت خیابان یک شرقی در کوی عین دو اجرایی شد.

شجاعی نژاد ادامه داد: به منظور تسهیل عبور و مرور و بهبود مشکلات تردد شهروندان، روان سازی ترافیک و جلوگیری از اختلال تردد خودروها، روکش آسفالت معابر منطقه در دستور کار قرار گرفته و توسط حوزه معاونت فنی و عمرانی درحال انجام است.

مدیر منطقه ۶ اهواز می‌گوید: درحال حاضر عملیات روکش آسفالت معابر و خیابان‌هایی که نیاز به روکش و ترمیم دارند در دستور کار قرار گرفته و به مرور نسبت به آسفالت آنها اقدام خواهد شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار