تلاش برای تکمیل هر چه سریع‌تر باند دوم محور اهواز به خرمشهر

تاریخ انتشار: دوشنبه 21 اسفند 1402 | 11:56 ق.ظ
تلاش برای تکمیل هر چه سریع‌تر باند دوم محور اهواز به خرمشهر وزیر راه و شهرسازی گفت: محور اهواز – خرمشهر از محورهای پرحادثه کشور است و تلاش می‌کنیم هر چه سریع‌تر طرح ملی باند دوم محور اهواز به خرمشهر تکمیل شود. مهرداد بذرپاش دیروز ۲۰ اسفندماه در حاشیه آغاز عملیات اجرایی باند دوم جاده اهواز – خرمشهر اظهار کرد: محور اهواز – خرمشهر از محورهای پرحادثه […]

وزیر راه و شهرسازی گفت: محور اهواز – خرمشهر از محورهای پرحادثه کشور است و تلاش می‌کنیم هر چه سریع‌تر طرح ملی باند دوم محور اهواز به خرمشهر تکمیل شود.

مهرداد بذرپاش دیروز ۲۰ اسفندماه در حاشیه آغاز عملیات اجرایی باند دوم جاده اهواز – خرمشهر اظهار کرد: محور اهواز – خرمشهر از محورهای پرحادثه کشور است که چهار بانده شدن آن به کاهش تصادفات جاده‌ای و بار ترافیکی کمک زیادی خواهد کرد و تلاش می‌کنیم هر چه سریعتر این طرح ملی تکمیل شود و مورد استفاده مردم قرار گیرد.

  وی افزود: این طرح در ۲ قطعه ۲۵ کیلومتری اجرایی می‌شود و با توجه به اینکه ورودی شهرها جزو نقاط پرتصادف هستند ورودی شهر اهواز و خرمشهر در اولویت قرار گرفتند؛ ۶۰ کیلومتر باقیمانده محور اهواز – خرمشهر نیز فاز به فاز اجرایی خواهد شد.

بخشی از کمربندی غرب اهواز تا تابستان آینده به بهره‌برداری می‌رسد

بذرپاش با اشاره به طرح کمربندی غرب اهواز اظهار کرد: امید است با تصمیمات گرفته‌شده بتوانیم بخشی از این محور مهم را تا تابستان سال آینده وارد مدار کنیم.

وی بیان کرد: با اتمام این‌ محور ۱۲ کیلومتری، رینگ دور اهواز تکمیل و محور اهواز – خرمشهر به راحتی و بدون نیاز به عبور از شهر اهواز از مسیر حمیدیه طی می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی گفت: اجرای این پروژه به کاهش سوانح جاده‌ای، خلوت‌تر شدن محور اهواز و سهولت تردد مسافران در ایام اربعین کمک چشمگیری می‌کند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار