لزوم پاسخگویی به مطالبات مردم از سوی مسئولان شادگانی

سیمین غافلی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 10 مرداد 1397 | 09:07 ق.ظ
لزوم پاسخگویی به مطالبات مردم از سوی مسئولان شادگانی سرپرست فرمانداری شادگان با تأکید بر لزوم پاسخگویی به مطالبات به حق مردم، گفت: مسئولان باید برای حل مشکلات مردم تلاش مضاعف کنند.

سعید حاجیان پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان شهری شادگان اظهار کرد: خدمت رسانی به مردم زمینه رضای الهی است چرا که موجبات رضایت خدا و مومنان را فراهم می کند و قطعاً دارای اجر اخروی و معنوی فراوانی است.

وی افزود: مسئولان باید بدانند که مهم ترین وظیفه آنان تنها پاسخگویی به مردم و تلاش برای رفع مشکلات و خواسته آنان است.

سرپرست فرمانداری شادگان بابیان اینکه این آمد و رفت مدیران نشان می‌دهد که این پست ها برای کسی ماندگار نیست، اظهار کرد: مدیریت فرصت کوتاه برای ارائه ایفای نقش است و زندگی ما هم این‌گونه خواهد بود و نمی‌دانیم برای چه مدتی در این عرصه خواهیم زیست و این می‌تواند زنگ هشداری برای ما باشد که برای خدمت کوتاهی نکنیم.

وی با بیان اینکه مسئولان دستگاه های اجرایی باید در راستای حل مشکلات مردم بیشتر تلاش کنند، بیان کرد: مسئول خدمتگزار کسی است که خدمتگزاری به نظام و مردم را افتخار بداند و به مردم منت نگذارد. این توصیه‌ای بود که امام راحل به مسئولان داشتند و معتقد بودند مردم همه کاره این نظام و کشور هستند و به همین دلیل لایق بهترین خدمت گزاری‌ها  هستند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار