خوشه کسب وکارکشاورزی خوزستان درسامانه بین المللی اروپاثبت شد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 30 آبان 1397 | 21:41 ب.ظ
خوشه کسب وکارکشاورزی خوزستان درسامانه بین المللی اروپاثبت شد مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان گفت: خوشه کسب و کار ادوات کشاورزی خوزستان به تازگی در سامانه بین المللی خوشه ای اروپا ثبت شد.

خلاق محمدیان در گفت و گو با خبرنگار بیان کرد: خوشه کسب و کار ادوات کشاورزی خوزستان با عضویت ۴۶ واحد صنعتی کوچک و متوسط در زمینه تولید انواع ادوات کشاورزی تشکیل شده که در سامانه بین المللی خوشه ای اروپا ثبت شد.
وی گفت: این ثبت با همکاری سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران و همکاری پلت فرم خوشه ای اروپا صورت گرفته است.
محمدیان ادامه داد: ثبت خوشه های کسب و کار در این سامانه از مزیت ها و خدمات قابل توجهی مانند قرار گرفتن در یک نقشه بین المللی پویا با تعداد بی شماری خوشه ثبت شده از سراسر جهان برخوردار است.
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان ادامه داد: اطلاع یافتن از آخرین رویدادهای بین المللی حمایت از توسعه خوشه ها، درج اطلاعات در یک پایگاه داده بین المللی از شبکه های خوشه ای منطقه ای، ملی و بین المللی و نیز ارایه خدمات برقراری ارتباط منسجم بین خوشه ها در سطوح ملی، منطقه ای و بین المللی از سایر مزایای ثبت شدن در این سامانه اروپا است.
وی بیان کرد:۱۰ خوشه کسب و کار در خوزستان وجود دارد و پروژه توسعه یافتن پنج خوشه از این تعداد پایان یافته است؛ خوشه ادوات کشاورزی در زمینه ساخت انواع ادوات کشاورزی نظیر دیسک، چیزل، لندلولر، بذر پاش، کود پاش، مرزبند، نهرکن، تانکر حمل سوخت، تریلر حمل محصولات کشاورزی، دستگاه بسته بندی ذرت علوفه ای و دستگاه های تسطیح زمین فعالیت می کند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان بیان کرد: اشتغال زایی این خوشه ۱۱۰ نفر و حجم تولید سالانه آن ۶۳۰ دستگاه است؛ میزان فروش داخلی این خوشه تاکنون بیش از ۵۱ میلیارد ریال و ارزش صادرات آن بیش از ۳۵۰ هزار دلار به کشورهای عمان و امارات متحده عربی بوده.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار