بخش کشاورزی شبانه روز زندگی و سلامت ما را تامین می‌کند

تاریخ انتشار: شنبه 10 آذر 1397 | 08:51 ق.ظ
بخش کشاورزی شبانه روز زندگی و سلامت ما را تامین می‌کند کشاورزنیوز

ما شبانه روز با بخش کشاورزی زندگی و تغذیه می‌کنیم و این بخش سلامت ما را تامین می‌کند ولی کشاورزی در ذهن‌ها مغفول است و باید در این زمینه فرهنگ سازی و این بخش را در جامعه تقویت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی،نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در جلسه مشترک با مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر و مدیران گروه کشاورزی این سازمان، اظهار داشت: شما در ضمن اینکه یک کار اقتصادی انجام می‌دهید، کار فرهنگی هم دارید و آن اینکه نمونه هایی را ارائه و در حقیقت یک پیام را به مردم و تولیدکنندگان این گونه کارها می‌دهید.

وی افزود:در این کشور امکانات و استعدادهای فراوانی وجود دارد و شما نشان دادید که ما می‌توانیم یک خودباوری را ایجاد کنیم زیرا یکی از تهاجمات فرهنگی کشور این است که القا کنند که شما نمی‌توانید به هدفتان برسید. ما باید بگوییم ما می‌توانیم و شما عملا نشان می‌دهید که ما می‌توانیم یک خودباوری را ایجاد کنیم.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: بخش کشاورزی یک بخش بسیار گسترده است چرا که ما شبانه روز با بخش کشاورزی زندگی و تغذیه می‌کنیم و این بخش سلامت ما را تامین می‌کند، ولی کشاورزی در ذهن‌ها مغفول است و باید در این زمینه فرهنگ سازی و این بخش را در جامعه تقویت کرد.

وی گفت: تولید باید براساس نیازمندی یک جامعه انجام گیرد و نیازهای جامعه را تامین کند؛ زیرا مسئله تولید بسیار ارزشمند است و شما باید بدانید که چه خدماتی را ارائه می دهید و این را به جامعه انتقال دهید که مجموعه‌ای با امکانات کم می‌تواند این چنین کارها را پیش برد و کار شما، کار تولیدی است و کار تولیدی هم نوعی عبادت است؛ چراکه با تولید، اشتغال ایجاد و تورم مهار می‌شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار