فرماندار اهواز:

عملیات امداد رسانی به روستاهای بخش مرکزی به سرعت در حال انجام است

تاریخ انتشار: شنبه 10 فروردین 1398 | 21:58 ب.ظ
عملیات امداد رسانی به روستاهای بخش مرکزی به سرعت در حال انجام است فرماندار اهواز گفت: عملیات امداد رسانی به روستاهای در معرض سیلاب حاشیه رودخانه دز در بخش مرکزی با بسیج امکانات در حال انجام است. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اهواز جمال عالمی نیسی شنبه شب در خصوص وضعیت روستاهای در معرض سیلاب بخش مرکزی این شهرستان افزود:آب رودخانه به برخی از منازل چهار روستای […]

فرماندار اهواز گفت: عملیات امداد رسانی به روستاهای در معرض سیلاب حاشیه رودخانه دز در بخش مرکزی با بسیج امکانات در حال انجام است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اهواز جمال عالمی نیسی شنبه شب در خصوص وضعیت روستاهای در معرض سیلاب بخش مرکزی این شهرستان افزود:آب رودخانه به برخی از منازل چهار روستای بیت سید یدیم،سید هاشم،سید ظاهر و سید معن در این بخش نفوذ کرده و عملیات امداد رسانی به روستائیان با سرعت در حال انجام است.

وی با بیان اینکه هشدارهای لازم برای تخلیه این روستاها قبل از سیلاب داده شده بود،ادامه داد: مردم و وسایل و احشام روستاها به کمک دستگاه ها و اهالی با قطار،کامیون و وانت بارها در حال تخلیه هستند.
فرماندار اهواز گفت:دستگاه ها همچنان در حال ترمیم و استحکام سازی سیل بندها هستند تا از ورود آب جلوگیری شود.
عالمی نیسی در پایان از همکاری مردم با نیروهای امدادی و دستگاه های اجرایی تشکر و قدردانی کرد و افزود: همکاری مردم کار امداد رسانی را تسهیل تر می کند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار